Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To jest oferta jaką dostałeś w rozmowie z dilerem osobiście, czy jak? smile.gif

Opublikowano

Coś w ten deseń. Nie jestem pewien, ale chyba seria 7030 premium jest następnym przedziałem ciągników do odstrzału. Być może pozostał miesiąc na zamówienia. Potem zostanie oczekiwanie na nową serię. Podobna sytuacja miala miejsce z serią 7030 Waterloo , a obecnie z 8R. Wszystko opiera się ( jak sądzę) o normy emisji spalin.

Opublikowano

Bez sensu... Przez pół roku JD nie ma ciągnika o mocy ok 200 km. Do tego dochodzi oczekiwanie na ciągnik z USA. Jeleń skupia się za to na segmencie Zetora :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W Rol-Bracie ciężko spotkać ciągnik powyżej 140KM. ;) Modele z serii 6030 trafiają się rzadko, istny boom widać na modele z serii 5. biggrin.gif

Opublikowano

@blu a skąd masz takie info, że pozostał tylko miesiąc no może półtora i seria 7000 premium pójdzie w las? To chyba też JD by coś przygotował a jak na razie to skupia się na promowaniu serii 6D (do d**Y, segment zetora :)). Będą dni otwarte u wszystkich dilerów aż do końca marca i będą promować tą śmieszną serię :) a tak wracając do tematu, jak ktoś się przymierza do kupna 7730 to wielu rolników, jak i handlowców wie, że jednak ten ciągnik do ciężkich prac pociągowych to ma dosyć ciężko (ze względu na swoją masę , rozstaw osi) i spalanie wychodzi całkiem pokaźne :) 7530 Premium go objedzie...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

7530 to taki uniwersalny ciągnik jak na swoje gabaryty, 7730 to liga wyżej inna moc, masa, uciąg. wink.gif Nie mniej jednak 77 ze względu na profilowaną ramę wg. prospektów jest zwrotniejszy niż 7030 Premium.

Opublikowano

a tak wracając do tematu, jak ktoś się przymierza do kupna 7730 to wielu rolników, jak i handlowców wie, że jednak ten ciągnik do ciężkich prac pociągowych to ma dosyć ciężko (ze względu na swoją masę , rozstaw osi) i spalanie wychodzi całkiem pokaźne :) 7530 Premium go objedzie...

mysle, ze jednak lekko mijasz sie z prawda ;) .

po pierwsze handlowcy nic nie wiedza, chca sprzedac cos i guzik wiecej ich obchodzi.

po 2 z rozmow z wiekszoscia rolnikow stwierdzam, iz wiedza mniej wiecej tyle samo co handlowcy ;) .

 

wieksza masa = wiekszy uciag (jest to skladowa) = mniejszy poslizg = mniejsze zuzycie paliwa dla wykonania tej samej pracy.

dziekuje :) .

Opublikowano

Ok, czyli nikt nic nie wie :)

 

to jedynie informacje, które możemy brać pod uwagę to obliczenia, które sami przeprowadzimy. Też jest to sposób...

Opublikowano

7530 nie ma szans żeby objechać 7730...

 

A co do rozmów z handlowcami to trzeba brac poprawkę na swoje warunki. Chciałbym zobaczyć młodego, napalonego handlowca który zechce złapać Brzozaka i postanowi pokazać mu siłę uciągu 200 konnego ciągnika agregując go na żuławskich polach z 6 skibowym pługiem :) Cały powiat by się zjechał na darmowy kabaret.

 

Fajna zabawa sie robi gdy postanowi się kupić kombajn na jakieś 200 ha. Pierwszy diler stwierdzi że do tego potrzeba kombajnu z serii T. Inny powie że na taki areał tylko W540, a trzeci już będzie chciał podpisywac umowę na 1470 bo większy kombajn jest nieopłacalny...

Wszystko zależy od stanów na placu...

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem najlepiej to samemu wiedzieć co się chce, do dilera jechać tylko po wycenę. wink.gif Jednak takie decyzje to wypadkowa przemyśleń rozłożonych w czasie. smile.gif

Edytowane przez Profil usunięty
Opublikowano

bedzie tylko pozniej ;) , musza przystosowac silniki do nowych norm i wydaje sie, ze zbyt optymistycznie podeszli do technologii EGR i nie tylko, ale bez katalitycznej redukcji spalin.

moze to i dobrze, bo podejzewam, ze kat wtrysku juz by byl ekstremalnie opozniony.

a moze sie udalo tylko w praniu wyszlo, ze zuzywaja horrendalne ilosci paliwa.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Obecne 7030P spełnia normę Tier 3 posiadając zewnętrzny EGR, nowe silniki spełniające Tier 4 mają mieć EGR i PM(filr cząsteczek stałych). Takie były przynajmniej plany koncerny, jak będzie to się okaże. To tylko moje domysły, że wstrzymują sprzedać, bo wejdą całkowicie nowe modele. :)

Opublikowano (edytowane)

Czyli jak wygląda sytuacja na rynku?

Serie 7x30 zmieniają na inną tak? Ze względu na zmianę norm emisji?

Chodzi mi o serie LF

Edytowane przez bamse

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v