Skocz do zawartości
nhcr

John Deere 7530

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
nhcr    4

Witam. Chciał bym się troche dowiedziec o John Deere 7530. A więc interesuje mnie wszystko co wiecie, ale szczególnie interesuje mnie ile ma KM, ile kosztuje w mazowieckim(jeśli wiecie), jaką ma skrzynie biegów, jaki jest udźwig przedniego podnośnika, itp. Napiszcie tu też wasze opinie dotyczące tego modelu.

Z góry dziekuje za odpowiedzi.

@nhcr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

180KM-203KM(tryb transportowy), cena ok.85tys. euro. Dostępne skrzynie: AutoPower, PowerQuad Plus i AutoQuad Plus, prędkość maksymalna 50km/h, ograniczona do 42km/h (homologacja). Silnik 6,8l, 6cyl. 4 zaworowy, sprężarka o zmiennej geometrii łopatek. Udźwig podnośnika na końcach haków: 90kN. (tylny podnośnik). Co do przodu to dołączam się do pytania, bo jeszcze do tego nie dotarłam. :P

 

Jak coś jeszcze to pisz. Przez rok zbierałam info o nim. :D Ja myślę, że jak brać to wersję E-Premium z generatorem prądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

pati trafiła na swoj żywioł :P 90 kn to ok 9 ton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

brzozak2    236

w przyblizeniu tak :P

natomiast co do generatora pradu to jakos nie widzi mi sie to :D poprostu za slaba moc wytwarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

Już mam. Gdzieś przeczytałam, że można zawiesić obciążnik 900kg. :P A masa traktora bez dociążenia to 8.1t. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacekNH    0

Odnośnie E-premium to mi się wydaje, że oszczędności są takie jakby się jeździło bez włączonej klimy i radia w normlanym ciągniku. Ktoś coś wie konkretnie?

 

Ile droższy jest taki ciągnik? Spokojnie chyba 4 tys EUR?

 

Przy ilu mth rocznie opłaca się w to inwestować? Mi się wydaje, że chyba lepiej jednak z biopaliwem eksperymentować.

 

Podobnie Leksus ma hybrydę. Napakowali pół bagażnika akumulatorów, zwiększyli jego masę :P i jadąć z emerycką werwą masz coś zaoszczędzić :D. buhahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57
Już mam. Gdzieś przeczytałam, że można zawiesić obciążnik 900kg. :P A masa traktora bez dociążenia to 8.1t. :)

 

Ten 1150 kg również można zawiesić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nhcr    4

Robertbara a jaki najcięzszy obciąznik może być, żeby tył niepodniósł się do góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Taki na jaki pozwala konstrukcja i udżwig podnośnika i nośność przedniej ośi :P Trochę głupie to pytanie było

 

W sumie to te parametry można sobie odczytać na stronie JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57
Robertbara a jaki najcięzszy obciąznik może być, żeby tył niepodniósł się do góry

 

No pytanie na prawdę trochę głupie. Pomyśl jeśli założyłbyś tura to spokojnie 2,5 tony podnosisz bez unoszenia tyłu, na dodatek wysunięte do przodu jest bardziej.

 

Także ten 1150 kg to juz na prawdę jest wystarczające do 5 pługa z Packomatem lub innej ciężkiej maszyny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deidzi2d    0

Poszukuje informacji na temat Johna 7530 e-premium.

Jakby coś się znalazło prosze o maila: deidzi2d@o2.pl

Z góry dzięki:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tym razem to ja potrzebuję pomocy. :)

 

Jak to jest z radarem w serii 7030 Premium, jak jest HMS to jest i radar, czy moze trzeba go dokupić jako opcję? Czy ktoś wie jakie dodatkowe funkcje ma HMS Plus? Ile świateł roboczych ma standardowe Premium? Czym różnią się między sobą zawory hydrauliki zewnętrznej o oznaczeniu 200, 300 350?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

@Bobek przymiarki do ciągnika <_< Jeśli tak polecam wyjazd do dilera, specyfikację zrobią i od razu będziesz miał jak na dłoni wyposażenie i ceny.Spojrzałem w specyfikację 7430 Premium którą robili mi jakiś czas temu i za 540 Euro jest HMS ale czy z radarem to już nie wiem, na moje to raczej bez.

200 utrzymują położenie dźwigni sterującej w położenie opuszczanie/podnoszenie do chwili jej ręcznego przestawienia. W 300 odbije dźwignia gdy np siłownik dojdzie do skrajnego położenia, z elektrycznymi zaworami montowane są bodajże standardowo 300 ki i takie też polecam. Nie wiem natomiast co mają dodatkowo 350.

Standardowo Premium ma tyle świateł co mój 6320 czyli obok drogowych 2 sztuki w masce, oraz po 4 z przodu i z tyłu kabiny.

 

O HMSie Plus napiszę potem bo muszę instrukcję od ciągnika poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wstępnie mamy specyfikacje, ale jeszcze trzeba omówić szczegóły... Podzwonić, popytać itp.

 

W specyfikacji mamy wpisane w wyposażeniu specjalnym: opcja oświetlenia II: dodatkowo 2 reflektory przednie. Teraz pytanie czy tu chodzi o światła nad kierunkami(kod wyposażenia 9032, cena 162 €)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

Z tymi światłami zawsze jest zamotanie.

U mnie mam kod 9033 i opcja oświetlenia III dwa przednie reflektory dachowe za 799 E czyli za nie też trzeba dopłacić <_<

9032 to pewnie te nad kierunkami.

 

HMS obsługuje blokadę mechanizmu różnicowego, przedni napęd, tylny TUZ, przedni WOM oraz tylni WOM oraz zawory hydrauliki.

HMS Plus ma ułatwioną edycję bo masz Command Center, w HMS I i II było to utrudnione.

 

Ogólnie jakie jeszcze wyposażenie wybrałeś, skrzynię i jaka cena wyjściowa, daleko do 100 tys euro netto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

No to wtedy cena 100 tys euro netto gwarantowana, u mnie wyszła prawie 110 tys euro netto i cenowo porównywalnie do nowego Fendta 818 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z tego co mi mówił jakoś oblatany w temacie JD gość z Rol-bratu i z tego co widziałem siedząc w 6630 P, to HMS bez plusa też jest sterowany z CC.

 

Skrzynia AQP 40 EcoShift, TLS, gumy 600/65R28 i 650/75R38, stałe felgi, 3 pary zaworów E-SCV 300, 2 pary zaworów M-ICV, TUZ, Super DeLuxe Sitz (D22C) to bez grzania pupy, automat 9-pozycyjny 38mm. Z takim wypasem cena wyjściowa z cennika 100 k €.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Około 7k €. Różnica między 74, a 75 to 5k €.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo12    0

Panowie a jak to jest z przekładniami bezstopniowymi w tych modelach, warto w nie zainwestować czy lepiej sobie odpuścić i spokojnie spać?? Z tego co widzę na stronie dilera to jest teraz promocja właśnie na AP i kosztowała by jedynie 1tyś zł (kosząca cena), ale raczej na pewno nie jest to podłokietnik. Dopiero jutro bd miał więcej informacji na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

ja zamówiłem 7430 ale jeszcze w listopadzie z skrzynio bezstopniową i w marcu ma być zobaczymy jak to będzie chodziło

A może ktoś wie czy jak skrzynia będzie kosztowała 1tyś to euro też będzie liczone po 3.5 czy po średnim kursie NBP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Duzy1 napisz wyposażenie, jak możesz. :)

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Ciągnik 7430 - 6 CYL

Kabina PREMIUM PLUS

Przednia oś amortyzowana (TLS) z hamulcami

Stałe tylni felgi do opon o rozmiarze 650/75R38

Stale przednie felgi do opon o rozmiarze 600/65R28

AUTOPOWER 40 KM/H

Tylny WOM 540E/1000/1000E

3 gniazda sterowane elektrycznie

Super komfortowe siedzenie amortyzowane pneumatycznie (D42CP);

Skrętne przednie błotniki

Kabina amortyzowana PNEUMATYCZNO-HYDRAULICZNIE

Wyłącznik układu elektrycznego

Zestaw startu na zimna pogodę / 220 V

System podgrzewania paliwa

CLIMATRAK automatyczna kontrola temperatury

Opcja oświetlenia II: dodatkowo 2 reflektory

HMS

Separator oleju

Siedzenie pasażera z pasem bezpieczeństwa amortyzowane

Zestaw hamulców do przyczepy 1+2 LINIE

Zaczep transportowy, PITON FIX + kula

Zaczep transportowy automatyczny górny

Obciążniki 18 szt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

D42CP ma już grzane siedzisko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×