Skocz do zawartości
nhcr

John Deere 7530

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
nhcr    4

Witam. Chciał bym się troche dowiedziec o John Deere 7530. A więc interesuje mnie wszystko co wiecie, ale szczególnie interesuje mnie ile ma KM, ile kosztuje w mazowieckim(jeśli wiecie), jaką ma skrzynie biegów, jaki jest udźwig przedniego podnośnika, itp. Napiszcie tu też wasze opinie dotyczące tego modelu.

Z góry dziekuje za odpowiedzi.

@nhcr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

180KM-203KM(tryb transportowy), cena ok.85tys. euro. Dostępne skrzynie: AutoPower, PowerQuad Plus i AutoQuad Plus, prędkość maksymalna 50km/h, ograniczona do 42km/h (homologacja). Silnik 6,8l, 6cyl. 4 zaworowy, sprężarka o zmiennej geometrii łopatek. Udźwig podnośnika na końcach haków: 90kN. (tylny podnośnik). Co do przodu to dołączam się do pytania, bo jeszcze do tego nie dotarłam. :P

 

Jak coś jeszcze to pisz. Przez rok zbierałam info o nim. :D Ja myślę, że jak brać to wersję E-Premium z generatorem prądu.


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

pati trafiła na swoj żywioł :P 90 kn to ok 9 ton


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

brzozak2    237

w przyblizeniu tak :P

natomiast co do generatora pradu to jakos nie widzi mi sie to :D poprostu za slaba moc wytwarza


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

Już mam. Gdzieś przeczytałam, że można zawiesić obciążnik 900kg. :P A masa traktora bez dociążenia to 8.1t. :D


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacekNH    0

Odnośnie E-premium to mi się wydaje, że oszczędności są takie jakby się jeździło bez włączonej klimy i radia w normlanym ciągniku. Ktoś coś wie konkretnie?

 

Ile droższy jest taki ciągnik? Spokojnie chyba 4 tys EUR?

 

Przy ilu mth rocznie opłaca się w to inwestować? Mi się wydaje, że chyba lepiej jednak z biopaliwem eksperymentować.

 

Podobnie Leksus ma hybrydę. Napakowali pół bagażnika akumulatorów, zwiększyli jego masę :P i jadąć z emerycką werwą masz coś zaoszczędzić :D. buhahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60
Już mam. Gdzieś przeczytałam, że można zawiesić obciążnik 900kg. :P A masa traktora bez dociążenia to 8.1t. :)

 

Ten 1150 kg również można zawiesić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nhcr    4

Robertbara a jaki najcięzszy obciąznik może być, żeby tył niepodniósł się do góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    15

Taki na jaki pozwala konstrukcja i udżwig podnośnika i nośność przedniej ośi :P Trochę głupie to pytanie było

 

W sumie to te parametry można sobie odczytać na stronie JD


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60
Robertbara a jaki najcięzszy obciąznik może być, żeby tył niepodniósł się do góry

 

No pytanie na prawdę trochę głupie. Pomyśl jeśli założyłbyś tura to spokojnie 2,5 tony podnosisz bez unoszenia tyłu, na dodatek wysunięte do przodu jest bardziej.

 

Także ten 1150 kg to juz na prawdę jest wystarczające do 5 pługa z Packomatem lub innej ciężkiej maszyny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deidzi2d    0

Poszukuje informacji na temat Johna 7530 e-premium.

Jakby coś się znalazło prosze o maila: deidzi2d@o2.pl

Z góry dzięki:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tym razem to ja potrzebuję pomocy. :)

 

Jak to jest z radarem w serii 7030 Premium, jak jest HMS to jest i radar, czy moze trzeba go dokupić jako opcję? Czy ktoś wie jakie dodatkowe funkcje ma HMS Plus? Ile świateł roboczych ma standardowe Premium? Czym różnią się między sobą zawory hydrauliki zewnętrznej o oznaczeniu 200, 300 350?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60

@Bobek przymiarki do ciągnika <_< Jeśli tak polecam wyjazd do dilera, specyfikację zrobią i od razu będziesz miał jak na dłoni wyposażenie i ceny.Spojrzałem w specyfikację 7430 Premium którą robili mi jakiś czas temu i za 540 Euro jest HMS ale czy z radarem to już nie wiem, na moje to raczej bez.

200 utrzymują położenie dźwigni sterującej w położenie opuszczanie/podnoszenie do chwili jej ręcznego przestawienia. W 300 odbije dźwignia gdy np siłownik dojdzie do skrajnego położenia, z elektrycznymi zaworami montowane są bodajże standardowo 300 ki i takie też polecam. Nie wiem natomiast co mają dodatkowo 350.

Standardowo Premium ma tyle świateł co mój 6320 czyli obok drogowych 2 sztuki w masce, oraz po 4 z przodu i z tyłu kabiny.

 

O HMSie Plus napiszę potem bo muszę instrukcję od ciągnika poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wstępnie mamy specyfikacje, ale jeszcze trzeba omówić szczegóły... Podzwonić, popytać itp.

 

W specyfikacji mamy wpisane w wyposażeniu specjalnym: opcja oświetlenia II: dodatkowo 2 reflektory przednie. Teraz pytanie czy tu chodzi o światła nad kierunkami(kod wyposażenia 9032, cena 162 €)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60

Z tymi światłami zawsze jest zamotanie.

U mnie mam kod 9033 i opcja oświetlenia III dwa przednie reflektory dachowe za 799 E czyli za nie też trzeba dopłacić <_<

9032 to pewnie te nad kierunkami.

 

HMS obsługuje blokadę mechanizmu różnicowego, przedni napęd, tylny TUZ, przedni WOM oraz tylni WOM oraz zawory hydrauliki.

HMS Plus ma ułatwioną edycję bo masz Command Center, w HMS I i II było to utrudnione.

 

Ogólnie jakie jeszcze wyposażenie wybrałeś, skrzynię i jaka cena wyjściowa, daleko do 100 tys euro netto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60

No to wtedy cena 100 tys euro netto gwarantowana, u mnie wyszła prawie 110 tys euro netto i cenowo porównywalnie do nowego Fendta 818 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z tego co mi mówił jakoś oblatany w temacie JD gość z Rol-bratu i z tego co widziałem siedząc w 6630 P, to HMS bez plusa też jest sterowany z CC.

 

Skrzynia AQP 40 EcoShift, TLS, gumy 600/65R28 i 650/75R38, stałe felgi, 3 pary zaworów E-SCV 300, 2 pary zaworów M-ICV, TUZ, Super DeLuxe Sitz (D22C) to bez grzania pupy, automat 9-pozycyjny 38mm. Z takim wypasem cena wyjściowa z cennika 100 k €.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Około 7k €. Różnica między 74, a 75 to 5k €.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo12    0

Panowie a jak to jest z przekładniami bezstopniowymi w tych modelach, warto w nie zainwestować czy lepiej sobie odpuścić i spokojnie spać?? Z tego co widzę na stronie dilera to jest teraz promocja właśnie na AP i kosztowała by jedynie 1tyś zł (kosząca cena), ale raczej na pewno nie jest to podłokietnik. Dopiero jutro bd miał więcej informacji na ten temat.


Audentes Fortuna iuvat decoratque corona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

ja zamówiłem 7430 ale jeszcze w listopadzie z skrzynio bezstopniową i w marcu ma być zobaczymy jak to będzie chodziło

A może ktoś wie czy jak skrzynia będzie kosztowała 1tyś to euro też będzie liczone po 3.5 czy po średnim kursie NBP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Duzy1 napisz wyposażenie, jak możesz. :)

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Ciągnik 7430 - 6 CYL

Kabina PREMIUM PLUS

Przednia oś amortyzowana (TLS) z hamulcami

Stałe tylni felgi do opon o rozmiarze 650/75R38

Stale przednie felgi do opon o rozmiarze 600/65R28

AUTOPOWER 40 KM/H

Tylny WOM 540E/1000/1000E

3 gniazda sterowane elektrycznie

Super komfortowe siedzenie amortyzowane pneumatycznie (D42CP);

Skrętne przednie błotniki

Kabina amortyzowana PNEUMATYCZNO-HYDRAULICZNIE

Wyłącznik układu elektrycznego

Zestaw startu na zimna pogodę / 220 V

System podgrzewania paliwa

CLIMATRAK automatyczna kontrola temperatury

Opcja oświetlenia II: dodatkowo 2 reflektory

HMS

Separator oleju

Siedzenie pasażera z pasem bezpieczeństwa amortyzowane

Zestaw hamulców do przyczepy 1+2 LINIE

Zaczep transportowy, PITON FIX + kula

Zaczep transportowy automatyczny górny

Obciążniki 18 szt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

D42CP ma już grzane siedzisko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez czaku
      witam
      w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????
    • Przez michal1111
      Witam
      W moim JD od jakiegoś czasu nie działa pneumatyczny hamulec postojowy znaczy gdy wciska się hamulec nożny przyczepa hamuje a gdy ręczny to tylko ciągnik a wcześniej i przyczepa hamowała co się mogło stać.
      Proszę o pomoc.
    • Przez John6330
      Witam. Znajomy z Holandi ma do sprzedania Johna 7530premium w bardzo dobrym stanie. Jeśli ktoś zainteresowany proszę o kontakt +31615568248 na tym nr możliwość kontaktu przez whatsaap lub email slawekwesolowski2810@gmail.com dla zainteresowanych podeślę fotki. Możliwość załatwienia transportu.
    • Przez jarek1996
      Witam, na wiosnę kupiłem jd 6230, od znajomego. Ciągnik pewny lekko zaniedbany. Przy kupnie spawdzony, wszystko było dobrze , przy minusowych temperaturach palił bardzo ładnie. Zrobiłem nim 60 godzin i od paru dni bardzo ciężko pali. Muszę nim bardzo długo kręcić to z trudem zapala. Zdazylo mi się że zapalala się kontrolka od świec żarowych i ciągnik tracił moc. W dodatku tworzy się ciśnienie w baku. Pompa po załączeniu stacyjki chodzi, filtry wymienione. Co może być przyczyną ?? Na ciepłym silniku również pali trochę szybciej ale i tez nie za pierwszym razem ...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.