Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To już nawet nie chodzi o tą "elektronikę" ale o eh rewers, który przy pracy z ładowaczem czołowym to podstawa. Do tego dochodzi skrzynia w której nie trzeba używać sprzęgła aby zmienić kierunek oraz 60 stopniowy skręt. Seria T5000 moim zdaniem jest stworzona pod TURa.

Edytowane przez boruch
Opublikowano

Mam testy ciągników 100 konnych z Top Agrar. NH T5060 moc nominalna zmierzona na wałku przy 2300/obr to 87 KM. Producenci podają swoje wartości mierzone wg różnych norm ISO, także porównywanie ich z innymi markami może być złudne.

Opublikowano

Z testu w top technika 1/2010 wynika że ma 97KM. Mi jednak chodzi o homolgacje

(ewantualnie to ile jest napisane w dowodzie rej.) bo we wniosku mam wpisane do 105KM

Opublikowano

najbardziej chodzi o moc znamionowa. Pod prow jesli w homologacji jest wiecej to biezesz oswiadczenie dilera ze wynika ona z innej nornmy i tyle.

 

Znamionowa jest najbardziej miarodajna w systemie ECE 24

Opublikowano

Z testu w top technika 1/2010 wynika że ma 97KM. Mi jednak chodzi o homolgacje

(ewantualnie to ile jest napisane w dowodzie rej.) bo we wniosku mam wpisane do 105KM

 

Test ciągników z 1/09 robiony wg jednolitej procedury zgodnej z OECD wykazał na hamowni moc nominalną (znamionową) dla NH T5060 wartość 87 KM. Dla porównania Zetor Proxima Plus 10541 miał 86,2 KM, a wg danych katalogowych dysponuje mocą 74 KW / 101 KM przy 2200/obr. Wszystko zależy więc jaką normę pomiaru mocy weźmiemy akurat pod uwagę.

Opublikowano

Dokładnie tak. W swojej pierwszej odpowiedzi napisałem że moc w teście była mierzona na hamowni na wałku. Dane producenta 106 KM dotyczą mocy zmierzonej w fabryce bezpośrednio na silniku, co jak wiadomo jest wartością nieco zawyżoną gdyż ciągnik nie osiąga faktycznie takiej mocy. Dlatego podczas testów, bądź też zestawienia modeli ciągników stosuje się miarodajny jednolity pomiar mocy na wałku WOM.

Opublikowano

zgadzam się z Toba,dlatego uważam że moca katalogową za bardzo nie ma się co sugerować.jak wszystko dobrze pójdzie to w kwietniu powinien wjechać taki na moje podwórko.mam nadzieje że decyzja o wyborze tego ciągnika byla słuszna.a może ma ktoś taki model to może się wypowie jak się sprawuje?jak spalanie,awaryjność i komfort pracy?z góry dzięki.pozdrawiam

Opublikowano

Który wybrać? t5050 czy t5060, 9 KM różnicy. Chodzi mi czy mocnieszy będzie dużo więcej palił. Prace po częśći lekkie: kosiarka, ładowacz czołowy, uprawa przedsiewna, orka, belarka. Cena t5050 to 160tys. t5060- 170tys i w tym są opony szerokie.

Opublikowano

dzięki Dajmond.a co do dylematu krisa31 to też sie zastanawiałem nad tym slabszym,ale doszedlem do wniosku że T5060 będzie miał to samo spalanie co T5050 mając te same maszyny a i będzie sobie lepiej radził w polu,nie będzie przeciązony.takie jest moje zdanie,może jestem w błedzie.10 tyś to też nie jest kosmiczna kwota.druga sprawa jest taka,na jakim areale mialby pracować.

Opublikowano

własnych mam 28 plus 15 dzierżaw. własne to prawie same pagórki i tam moc by się przydała. Mysle, że to będzie T5060. A jakiej firmy do teg ciągnika zakładają opony?

Opublikowano

Co do przedniego tuz'u to można kupić polskiej produkcji w cenie ok 5 tys zł bez WOM

Mam takiego 3 lata w ts'ie pcham wał wgłębny i jestem z niego bardzo zadowolony...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v