jaskier

Members
  • Ilość treści

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O jaskier

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łódzkie

Ostatnio na profilu byli

1970 wyświetleń profilu
  1. A w tym wykresie wg mnie gdy lecisz z pełną mocą, to gdy silnik dostanie obciążenia w miarę szybko zejdzie z obrotów do czasu osiągnięcia pełnego momentu ( zaznaczone strzałką zieloną) później będzie beczał i bedzie sobie radził z obciążeniem chyba ze siła będzie zbyt duża. Silnik będzie schodził z obrotów do czasu osiągniecia tej najniższej płaskiej wartości momentu obrotowego a gdy znajdzie sie poniżej, udusi się. W NH serii T widziałem wykresy i tam 90% momentu jest tylko przy obrotach 1000-1300 obr później jest go znacznie mniej. Taki silnik nie będzie sobie radził z obciążeniem tak sprawnie jak to jest w przypadku gdy jednostka generuje płaski moment obrotowy Tylko ciekawe jak taki silnik w tych przypadkach bedzie obchodził sie z paliwem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj