KASPER

Members
  • Ilość treści

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O KASPER

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Witam po dłuższym czasie .Nareszcie zabrałem się za moją skrzynie.Ciągnik musiałem rozpołowić od strony tylnego mostu.Mimo rużnych prub,tryb żułwia musiałem wypalać.Poszukuję trybu żułwia,chamulca sonchronizatora,wałka głuwnego. O nowych wogule nie myślę ze względu na cenę,a z drugiej strony nowy tryb ze starym górnym trybem mugłby gwizdać. Wszelkie propzycje i porady mile widziane.
  2. Witam.Panowje dekel ze skrzyni wpiątek założyłem spowrotem poniewarz uznałem że to grubsza robota. Myślę że na żułwju objadę wiosenną robotę,pole mam wokół domu.Po przestudiowaniu książki napraw wałek wychodzi do tyłu,ale tryb przez ten otwór nie wyjdzie a wygląda tak jakby był zaspawany do wałka.
  3. Koło żułwia na wałku głuwnym ani drgnie.Patrzyłem w katalogu,wałek wyciąga się do tyłu wraz z łorzyskami a koło wyjmuje się przez okenko.Może Ktoś ma jakiś sposób ruszenia tego koła.W innym wypadku będzie trzeba to koło wypalać palnikiem. Wszystkie PORADY mile widziane.Z góry dziękuję.
  4. Myśle o kole pośrednim na wałku głuwnym.Filtry wymieniałem jeśeniom.Przypuszczam wine oleju,wlałem AGROL.
  5. Witam,podczas orki pługiem cztero-skibowym nabiegach A-1 zając ciągnik zadusiło.Po odpaleniu okazało się że ciągnik jedzie tylko na żułwiu,włączając zająca-skrzynia zablokowana.Czy jest możliwe zatarcie się koła na wałku. Proszę o poradę.Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj