dawidex-16

Members
  • Ilość treści

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

1 obserwujący

O dawidex-16

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 07/20/1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Myślałem nad tym wczesniej ale stwierdzilem ze zegar jest niedawno kupiony to nie powinien zle pokazywać. Jednak sie myliłem.
  2. Witam. Dzisiaj zmierzyliśmy ciśnienie innym manometrem. Okazało się że mój pokazuje o 1 Bar mniej niż tamten. Więc winny jest manometr. Po rozgrzaniu do 70 stopni na wolnych obrotach ma 2.5 a na wysokich ponad 5. Pozdrawiam.
  3. Tutaj mam instrukcje obsługi. Według tego ciśnienie jest w miarę dobre.
  4. Witam dzisiaj spuściłem olej i zdjąłem miskę. Wykręciłem zawór i rozebrałem go. Wygląda tak. Co o nim myślicie? Pozdrawiam
  5. Olej to turdus 15w40. Łatwiej odkręcić wał i zdjąć miskę. Przy 70 stopniach cieczy chłodzącej spada do 1 Bara na wolnych obrotach tzn 500. Takie jest ciśnienie po uruchomieniu silnika.
  6. Manometr też muszę sprawdzić inny. Niby kupiłem go w zestawie z wężykiem do montażu. Ale nawet nie wiem jakiej produkcji. Dzięki za odpowiedzi. Jutro spuszcze olej i zobaczę do zaworu i smoka. Może tam coś się stało. Pozdrawiam
  7. Przed remontem ciśnienie też było kiepskie to było też powodem remontu i wyrzucanie oleju przez odme. To od czego proponujecie zacząć? Jeśli wymieniać walek rozrządu to na jaki bo w Internecie różne ceny są? Trzeba stary pomierzyc czy wystarczy po numerze katalogu kupić i zamontować. Jak to wygląda?
  8. Po niedzieli będę robił wymianę oleju to zdejme miskę i zobaczę zawór obejrzę smok. A można sprawdzić nieszczelność kompresorem i powietrzem? Zrobili szlif i napisali jakie panewki należy zamontować. Mierzenia nie wykonywałem.
  9. Tak wałka rozrządu nie ruszyłem to był mój błąd. Ale aż tyle by gubil na wałku? Może zawor jest winny. Może ma szczelinę i gęsty olej trzyma a rzadszy przepływa.
  10. Bąka wymieniłem na filtr puszkowy bo na tamtym miał 2,5 Bara na zimnym A po rozgrzaniu ginęło. Remont robiłem na wiosnę. Sezon przechodził ale najgorzej było latem w prasie bo wtedy 0.5 Bara miał przy ok 800 obrotach.
  11. Witam. Mam taki problem. Zrobiłem remont silnika tzn. Nowe zestawy naprawcze zetor Regeneracja głowic Szlif wału. Nowa pompa olejowa i zawór Inna pompa paliwowa bo mojej nie dało się zregenerować. Mam problem z ciśnieniem oleju silnika. Gdy silnik zimny ciśnienie jest prawidłowe 4-4,5 bara na wolnych i wysokich obrotach. Jednak gdy silnik się rozgrzeje to ciśnienie zaczyna spadać. Na wolnych obrotach około 500 wynosi 0.5 Bara. A na wysokich 3- 3.5. Gdzie trzeba szukać przyczyny może macie jakieś pomysły? Wiem że taki spadek jest za duży. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj