dzastin125

Members
  • Ilość treści

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O dzastin125

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 06/15/1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Sprawa rozwiązana. Dzięki damianraki3! za szybką pomoc, sam bym nie dał rady . Czujnik oleju działa już poprawnie, ten przewód przy alternatorze to była kontrolka braku ładowania (wskaźnik działał poprawnie). Ze sprawcą zamieszania też miałeś rację, mam półrocznego labradora, któremu spodobał się mój ciągnik i usiłował to przekazać w bardziej widoczny sposób, musze mu zorganizować wybieg chyba gdzie indziej
  2. Sprawa czerwonego chyba rozstrzygnięta bo faktycznie kiedyś mi ta kontrolka świeciła a teraz po włączeniu zapłonu nie widać jej na zegarze. Kabel przy czujniku sprawdzę w dzień bo teraz nie chce kombinować... Ten przy alternatorze to żółto-zielony... obroty na zegarze pokazuje mi dobrze, ale zauważyłem teraz jeszcze jedną wolną wtyczkę przy wiązce co idzie do alternatora może to od niej... w dzień zrobię dokładniejsze zdjęcie i umieszczę na forum Całe to zamieszanie spowodowały chyba ptaszki, bo są ślady po nich w okolicach skrzyni
  3. hmmm... to od czego jest ten przewód tuz obok czujnika? Myślałem że to właśnie tam powinno być
  4. Witam, posiadam ciągnik Belarus 920.4 i przy wymianie oleju dostrzegłem kilka pourywanych przewodów, z racji że nie jestem specjalistą w tej dziedzinie proszę o poradę jak sprawnie te usterki naprawić. najistotniejszy jest ten czujnik oleju, którego przewód z niewiadomych mi przyczyn został wytargany, doradźcie proszę jaką wtyczkę dobrać i który przewód o niego doprowadzi 1 2 3
  5. Miesiac temu dalem 200kg/ha saletry, a co myslicie jakbym teraz dolistnie mocznikiem pojechal, warto taki zabieg zastosowac czy raczej szkoda kasy, i jaka ilosc tego mocnzika na ha musiala by byc? Czy ten mocznik mialby byc stosowany z jakims dodatkiem czy lepiej sam?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj