Cześć masseyowcy,
Od wakacji jestem posiadaczem mf 5709m, i szukam odpowiedniego forum/działu forum o tych ciągnikach. Pierwszą zagadką jest jego moc, hamował go ktoś?
Pozdrawiam Radek
Fotel podłączony na stałe trojnikiem spod czujnika ciśnienia a dalej wężem tekalane do podstawy. Ładnie działa, zobaczymy ile wytrzyma sprężarka. No chyba że wpadnie mi do głowy lepszy pomysł.
Macie w belaruskach drugie fotele dla dzieciaka/pomocnika?
Zastanawiam się jeszcze, jaki sposób będzie lepszy, czy pójść w ten elektryczny kompresorek za 500 i fotel przerobić tak, żęby pompować sam miech bez tych zaworków i regulatorów, czy po prostu podłączyć się pod ori butle i czekać na remont sprężarki. za 500 pewnie ją ze 2 razy zregeneruję
60zł, podstawa pochodzi ze złomowanej ciężarówki.
Tam było zasilanie powietrzem z układu pneumatycznego auta i nie ma w podstawie fotela kompresora sasilającego. Też mam ciężarówkę i w niej powietrze jest prawie non stop podawane do fotela gdy ten pracuje na nierównościach.
Dla poprawy komfortu zamontowałem pod ori krzesło podstawę fotela pneumatycznego. Teraz nie wiem jak go zasilać.
1- W pierwszej opcji można skorzystać z instalacji pneumatycznej ciągnika. Ta musiała by chodzić non stop i niektórzy mowią że nie wytrzyma próby czasu. Czy ktoś wykończył tą sprężarkę?
2- zasilanie sprężarką elektryczną. Czy powietrze z niej podłącza się bezpośrednio z fotelem czy jest jakiś zasobnik? Czy silnik elektryczny tej sprężarki pracuje non-stop po włączeniu zapłonu czy jest tam jakiś wyłącznik?
Ciągnik ma 10 lat i 2800h nalotu, latem jezdzi sporo z przyczepami, pneumatyka jak na razie bez awarii
Pozdrawiam
W przednim moście ( krzyżakowy ) pojawił się wyciek oleju. Puścił uszczelniacz przy tym podwójnym krzyżaku idącym do zwolnicy, sama zwolnica szczelna. Trudno ściągnąć zwolnicę?
Naprawiał to ktoś? Jakieś sugestie/porady?
Pozdrawiam
WG belarusy mają dopiero od niedawna, ( tkr 6 i 7 go nie mają ) więc wątpię żeby bel z filmu powyżej go wogóle posiadał. Blow do diesla nie jest konieczny a jego brak słychać właśnie po odpuszczeniu gazu na tym samym filmiku
15W 40 to minerał i taki właśnie masz nalać
10W 40 To już półsyntetyk i NIE lejesz go do ruska.
Moim zdaniem szkoda czasu i PLNów na przepłukiwanie silnika. Spuszczaj stary olej, zalewaj świeży i niczym się nie przejmuj, i tak za kilka motogodzin będzie czarny