Skocz do zawartości

szmagiel84

Members
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

3 obserwujących

O szmagiel84

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 19.12.1984

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Igloo

    Panowie pytałem o tą igloo-verandę u dystrybutora i muszę was zmartwić, ponieważ cena kompletu (iglo na 14 cieląt i wybieg) to około 5600 euro. Więc noszę się z zamiarem zrobienia takiego wybiegu samodzielnie, a iglo chcę zastąpić halą namiotową o powierzchni 30-35 metrów.
  2. Dzięki za wszystkie podpowiedzi, ale niestety problem okazał się poważniejszy i bez pomocy fachowca się nie obyło. Po rozpołowieniu ciągnika okazało się, że uszkodzone jest sprzęgło wielotarczowe załączające przedni napęd (swoją drogą było naprawiane na gwarancji i zostało niewłaściwie złożone). Tarczki były w porządku, musiałem wymienić tłok od sprzęgła. Przy okazji wyregulowaliśmy luzy na sprzęgłach wielotarczowych od półbiegów. Pozdrawiam.
  3. Tak, napięcie jest na cewce i napęd jest ciągle załączony. Co moze być przyczyną?
  4. Dzięki, już zlokalizowałem tą cewkę, u mnie jest z prawej strony ciągnika obok filtrów hydrauliki. Cewka jest dobra (cyka przy załączaniu) więc problem tkwi w czymś innym. Nie wiesz może czy zawór który uruchamia cewka może być uszkodzony pomimo tego że słychać jego cykanie przy załączaniu? A może jest problem ze sprzęgłem?
  5. Witam, jestem nowy na tym forum więc mogę popełniać jakieś błędy techniczne za co z góry przepraszam. Załorzyłem ten temat, ponieważ po wstępnym przeglądzie już istniejących nie znalazłem odpowiedzi na przyczynę usterki którą mam agrotronie 150. Mianowicie nie wyłącza się przedni napęd, sprawdziłem połączenia elektryczne i stwierdziłem, że włącznik jest ok, przekaźnik prądu też, została mi chyba jeszcze tylko cewka do sprawdzenia, ale nie ma pojęcia gdzie ona się znajduje i o to właśnie chcę zapytać urzytkowników AF. A może ktoś miał już podobną usterkę i przyczyna tkwi gdzie indziej. Z tego co wiem, to mechnizm działa w ten sposób, że sewka otwiera elektrozawór, który puszcza ciśnienie na sprzęgło i wtedy rozłącza sie napęd a gdy nia ma ciśnienia na sprzęgle to napęd jest załączony. Prosę o aktywny udział w dyskusji i z góry dziękuje za wszelkie sugestie i podpowiedzi
×