Skocz do zawartości

4krzysztof4

Members
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O 4krzysztof4

  • Ranga
    Nowicjusz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Zakłady Mięsne Chobot

    [quote name='mickas092' timestamp='1375291114' post='1185515'] Jaki towar taka cena , się dziwicie skoro kupujecie ho/hf zamiast jakiegoś lepszego mieszańca który ma lepszą wybojowosc , rośnie szybciej i zuzywa mniej paszy na kg przyrostu. [/quote] Kolego to jakiej rasy kupic byka zeby zapłacili 20zł za kg bo wydaje mi sie ze nie ma takiej rasy... wiec nie pisz głupot bo tu nie chodzi o rase pasze czy klase tylko o WYZYSK bo gdybym zabił go sam i sprzedał do znajomych sklepów mieso to mój przychód wzrusł by trzy krotnie ale agencja nie wyraziła na to zgody... MUSISZ ISC DO SZKOŁY I PRZYPOMNIEC SOBIE MATEMATYKE I PODSTAWY PRZEDSIEBIORCZOSCI
  2. Zakłady Mięsne Chobot

    ho 650 kg na wbc miesa 346,20kg 4070zł tylko wydaje mi sie ze wazył ponad 700 zywy ale teraz nie mam juz jak sie kłucic bo przy wazeniu nie byłem bo to u nich na zakładzie.... TO SMIESZNE PIENIADZE PATRZAC ZE W SKLEPIE CENA JEST PONAD 20ZŁ ZA KG!!!!!!!!!!!!!! JAK W TYM KRAJU ZYC SKORO ROLNIK CHODZI PRZY STWORZENIU DWA LATA A PUZNIEJ DOSTAJE TAKIE SMIESZNE PIENIADZE ZENADA
  3. Kosiarki Listwowe

    hehe chodziło mi czy to mała 130cm czy 160cm ciecia zgadzam sie na 700
  4. Kosiarki Listwowe

    za 160? to biore mam nadzieje ze z mazowieckiego jestes daj jakis kontakt
  5. Kosiarki Listwowe

    kobyłka ile ja cenisz?
  6. Kosiarki Listwowe

    dziekuje za odpowiedz... trawa gesta i co ok5metrów musze stawac bo sie zapycha i wtedy nie kosi tylko kładzie trawe robi omijaki:( zastanawiam sie czy w takim razie inwestowac w nia czy nie kupic rotacyjna 1,6 tylko ze tu nik niema a jak ma to cena z kosmosu..
  7. Kosiarki Listwowe

    Witam mam problem posiadam ruska t25 kupiłem niedawno do niego kosiarke listwowa tzn.osa i kosa pekła pospawałem i znowu pekła w innym miejscu:( tak juz 4 razy jestem poczatkujacym i moze robie cos zle ale kosze na 1 biegu wolnym(rolny) rusek bardzo wolno jedzie ale po skoszeniu 0,2h peka ... Pomocy nie wiem moze ze starosci.kupie jutro nowa kose zabkowana do tej kosiarki moze wtedy nie peknie.. POMOCY POMOCY
  8. Zakłady Mięsne Chobot

    we wtorek kazali dzwonic to przyjada po mojego zobacze jak na tym wyjde byk ho 25mies.
  9. żywienie opasów

    [quote name='januszm1' timestamp='1326474217' post='853133'] To zalezy od rasy i genow. Nie kazda sztuka urosnie na ta sama wage w tym samym wieku. Tylko smieszy mnie jedno ze niektorzy chca uchowac byka w ciagu roku na 600-700kg ale to jest nie realne nie oszukujmy sie- chocbysmy go karmili niewiem czym. [/quote] ja wiem ze 2lata musi mieć...a rasa mojego ho ale dzieki
  10. żywienie opasów

    a twoje po ile maja w tym wieku???
  11. żywienie opasów

    według tej miary mój 9miesieczny byczek ma 330kg wiec nie wiem czy to mało czy dużo?????
  12. nie wiedziałem ze kobiety ze wsi są takie ładne myślałem że tylko u Mnie w warszawie..

  13. czy hf to to samo co ho

    mam byka HO czy to znaczy ze tak naprawde jest HF?
  14. żywienie opasów

    powiem szczeze ze nie wiem bo nie mam wagi ma juz 9miesiecy i ostatnio sie zapomniałem rzucił Mna jak wiadrem a ja ważę 120kg
×