Skocz do zawartości

Dodek

Members
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dodek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zrobiłem nowy kpl remont silnika bo wywalało UPG non stop. Przy okazji dodam że tłoki mahle były kiepskiej jakości - zatarły sie a cylinder wygladał jak mikropekniecia. Wpadły tuleje THM - bdb jakości - tłoki tak jak oryginał - jedno podciecie mniejsze pod zaworach - nikt tego nie ma z zamienników. Wpadło szlif bloku wstawienie nowych tuleji w POM Tyczyn oraz naprawili mi 3 gwinty w bloku pod szpilki głowicy i 1 gwint pod panewkę główną wału z UPG wreszcie spokój. Panowie mam dalej problem z głośną pracą - stuka niesamowicie z okolic rozrządu - nie mogę dojść gdzie stuka. wpadły nowe kpl kół zebatych skropol i ośka koła pośredniego i dalej stuka - niemam pojecia gdzie szukać.... Pomoże ktoś Wygląda jakby koła zebate szły krzywo - ale to chyba niemożliwe........ ciagnik mam złożony a dalej stuka. Tu znalazłem film pokazujący ten problem u kogoś innego- ale u mnie jest dokładnie to samo- niewiem gdzie szukać przyczyny. - Proszę o wielką pomoc UP>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Problem rozwiązany - znalałem przyczyne - wymieniłem małe kolo zebate - to co wchodzi na wał oraz jajowate było koło Posrednie (oba koła krzywe były ze Skropolu - przepracowane na tym było 20mth - kupiłem je w 2020r.) Po wymienie (koła posredniego i małego koła rozrządu) na te z firmy Waryński jest cisza - a co najśmieszniejsze dowiedziałem sie że dla Warynskiego te same tryby robi Skropol - ale w lepszej kontroli jakości - i tak jest - Warynski są lepsze - równe i ciche. Ps zjadłem na tym masę nerwów ale teraz silnik chodzi jak pszczółka - zero stuków.
  2. Z jakiego ciągnika ta szyba tył - c385?
  3. Tak Wygląda oryginalna klimatyzacja w Bizonie Rekord .
  4. Wracam do tematu po 9 latach ost mój post to 2011r- korzystając z urlopu rozkreciłem trzydzieche, bo mnie denerowała nierówna praca i mała moc. wyszło kilka kwesti na które kiedyś nie zwróciłem uwagi; Ogólnie ciagnik przepracował może z 600-700mtg Minusy: - 2 z 7 szpilek trzymajacych głowicę są w bloku roztoczone i prze-gwintowane pod m18 , zaś reszta jest m16 (oryginał) , na szczescie te 2 kombinowane sa skrajnie przy kanałach olejowych - wiec powinno to nie wpływać mocno na doleganie UPG. - Układ chłodzenia dostawał ciśnienia - na jednej tulei widać ślady sączenia sie płynu - ukł jest zalany G12 wiec nie ma rdzy i wżerów - niewiem czy to pęknieta głowica czy krzywy blok. Objaw jakby UPG ale nie do konca - bo płyn nie mieszał sie z olejem. - w ksiazce napraw piszę ze tuleje powinny wystawać ponad blok o 0,01-0.16mm - u mnie są na minusie - tak jakby opadły - nie jest to duzo może 0.1mm - blok tak czy tak bedzie szlifowany/ - były lekkie luzy na konikach klawiatury tj. na boki - a generalnie nie powinno ich byc - efekt - czasami nie szło dobrze wyregulować luzu zaworów - raz było ok raz nie. - mam duży problem z ośką koła pośredniego - tą co powinna być nieruchomo w bloku - u mnie sie to kreci , nie ma luzu ale sie kreci, chyba winna jest wyrobiona obudowa rozrządu która powinna dociskać oś ??? - luzy na kołach rozrządu głównie przez luźne pośrednie - to robiło największe dziadostwo i luzy (rozrząd mógł sie przestawiac jak i kąt wtrysku) Plusy: - Ciśnienie oleju jest bdb - na zimnym 5 atm , na rozgrzanym oleju 3.5 - 4 atm (jałowe obroty) - mysle ze ukł korbowy i panewki jest super bo pompa oleju była załozona nowa w 11r. pilnowałem wymian i jakości oleju - ogólnie silnik od wew wyglada bardzo ok - jest czysty, zero nagaru. - tuleje i tłoki są ok- widac jeszcze choinkę , silnik nie pobiera wcale oleju (tuleje i tłoki są MAHLE) - kupiona nowa głowica, + prawie nowa klawiatura (wiekszośc czesci) + nowe szpilki -nowe koła rozrządu , nowy czop koła pośredniego, -nowy wałek rozrządu tyczyn, + popychacze + laski popychaczy - regulacja wtrysków - delikatna + pompa wtryskowa poleciała na diagnozę do serwisu i pewnie wymianę sekcji ew regulatora - podejrzewam ze pompa tu robi krecią robotę.(objaw to nierówna praca na wolnych obr i brak mocy) samo odpalanie ok - nawet w zimie. Mam nadzieje ze uda się to wszytko,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v