Skocz do zawartości

swieca24

Members
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia swieca24

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. na początek wywal termostat i obserwuj co się będzie działo
  2. dzisiaj trochę jeździłem pooglądać i namierzyłem coś takiego, co sądzicie o takim sprzęcie?
  3. Witam, przymierzam się do wymiany prasy rolującej i nie bardzo wiem w jaką maszynę celować. Budżet mam ograniczony do 80tyś. A moc ciągnika z jakim będzie pracowała maszyna to 145km. Z góry dziękuję za opinię i wszelkie podpowiedzi w temacie.
  4. A tak że jeden akumulator ma ładowanie bezpośrednio z alternatora A drugi akumulator ma ładowanie poprzez styk przełącznika 12/24V i gdy nie ma przejścia na styku to ładuje tylko jeden akumulator
  5. sprawdź czy masz ładowanie na obydwóch akumulatorach, pomiar zrób bezpośrednio na biegunach
  6. Udało się rozwiązać problem ?
  7. wzmacniacz w ursusach serii ciężkiej psuje się akurat na zającu gdyż wtedy ciśnienie ściska tarczki i luzuje taśmę, a żółw działa bez ciśnienia poprzez przekładnie planetarną. Jak jest za niskie ciśnienie to pali tarczki
  8. manometr się wpina w miejsce czujnika pod podłogą w pokrywie skrzyni biegów, może być jeszcze wina rozdzielacza skoro sam się przełącza
  9. A napęd przedni i WOM działa normalnie? jeżeli działa to ciśnienie jest tylko najlepiej sprawdzić manometrem jakie ono jest. Z ostatniego wpisu rozumiem że samoczynnie przełącza Ci się dźwignia od rozdzielacza żółw zając 🤔
  10. teoretycznie jak jest brak ciśnienia to na żółwiu powinien jeździć bez problemu
  11. próbowałeś w czasie tych objawów przełączać wajchę na żółwia i na zająca, była jakaś różnica?
  12. pisałeś że samoistnie zmienia zając-żółw, a teraz piszesz że nie można ruszyć bo coś Ci wybija, straszna rozbieżność podaj więcej szczegółów
  13. ciśnienie w przedziale 10-12 bar, pompka znajduje się w skrzyni pośredniej a zegar się wspina pod płytą podłogi w miejsce czujnika ciśnienia . W jakich okolicznościach to się dzieje, jazda pod górkę ? na rozgrzanym oleju? przy włączonym sprzęgle WOM? przy włączonym napędzie
  14. podłącz zegar i sprawdź ciśnienie układu hydraulicznego mikropompki na początek
  15. próbowałeś dodatkowo podłączyć masę na obudowę zegara
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v