pales1987

Members
  • Ilość treści

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O pales1987

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. Też mogę poprosić katalog do MF 675 na email pales1987@o2.pl. Z góry dzięki.
  2. Czujniki są pompy obie działają, ciśnienie na zębatej nie jest już za duże ale ładowacz działa. A co do awarii to stało się w czasie orki przy załączonym napędzie. Rozłączyło podczas jazdy. Także może tak być że jakiś przewód pękł w środku.
  3. Witam. Potrzebuję informacji co może być przyczyną braku walka Wom i przedniego napędu w ciągniku MF 675. Podnośnik oczywiście działa i hydraulika zewnętrzna też. Ciśnienia hydrauliki nie mierzyłem aczkolwiek pompa ma już swoje lata i na pewno nie pompuje jak nowa. Załączanie napędu jest przez taki mini rozdzielacz zawór. Odkręciłem przewody hydrauliczne które do niego dochodzą i okazuje się że nie ma tam oleju. Jeden wychodzi z okolic czapy podnośnika a drugi do przystawki jest wkręcony.
  4. Po odpięciu walka od przystawki gdzie są tarczki na zgaszonym można pokręcić wałkiem tym co wychodzi z przystawki
  5. Właśnie wom normalnie działa a hamulce już odpowietrzylem a przedni napęd dalej nie działa. Więc to nie wina hamulca.
  6. Witam. Mam problem z przednim napędem w ciągniku Massey 675 a mianowicie podczas orki wyłączył się samoczynnie napęd i już nie załączył się. Sprawdziłem rozdzielacz hydrauliczny który odpowiada za włączanie i wyłączanie napędu i okazalo się że po wykręceniu przewodów z żadnego nie leci olej. Są trzy przewody hydrauliczne 1 idzie do wlewu oleju do skrzyni, 2 do przystawki w której są tarczki od przedniego napędu a 3 do czapy od podniosnika który jest metalowy grubosci przewodu hamulcowego. Nie wiem czy ma coś to wspólnego ale w tym czasie pękł mi zbiornik z płynem hamulcowym i zginęły z tego powodu hamulce. Może ktoś miał podobny problem i podpowie coś na ten temat. Dodam że hydraulika czyli ładowacz działa normalnie i podnośnik też jest ok dźwiga bez problemu agregat z siewnikiem.
  7. Gdyby się dało tak podłączyć jak mówi akmaly. Tylko że w ciągniku nie ma 3 sekcji rozdzielacza tylko dwie.
  8. Rozwiązanie zastosowania zaworu jest cheba lepsze od podłączenia przez rozdzielacz bo aktualnie mam przez rozdzielacz ciągnikowy podłączony. No i jak podwiążę drążek od hydrauliki to dopiero działa Tur. Ale olej zwłasza zimą ma duży problem żeby przez dwa rozdzielacze przepływać. Ciągnik po odpaleniu czuje duży opór ze strony hydrauliki. No i napewno pompa dostaje po d..... Tylko czy zamontować może zawór elektryczny czy mechaniczny? Co jest bardziej trwałe i niezawodne.
  9. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale mam podłączyć i zasilanie i powrót od rozdzielacza tura do przewodu zasilania rozdzielacza ciągnikowego?
  10. Witam. Jak prawidłowo podłączyć tura 3 sekcyjnego z własnym rozdzielaczem polskiej produkcji do ciągnika Massey Ferguson 675 tak żeby można było korzystać z połączenia wydajności obu pomp hydraulicznych nie obciążając zbytnio pracy ciągnika i układu hydraulicznego.. Aktualnie mam podłączony do wyjść hydrauliki rozdzielacza ciągnika co po połączeniu wydajności obu pomp ciągnik ciężko pracuje tzn. widać że hydraulika stawia opór.
  11. Niby staram się mocno dobijać do folii. Słomę też robiłem ale poza zatrzymywaniem bel nie było to tak odczuwalne. Jak staracie się jechać prasując? Z jaką prędkością?
  12. Co do mocy to jest wystarczająca. Mam masseya 80 koni. Łańcuchy napinałem na początku sezonu bo jak tylko kręciłem pierwszą belę to 2 razy mocniej szarpało. Po naciągnięciu było dużo lepiej ale nie tak jak powinno być. No chyba że te prasy tak mają.
  13. Witam, Mam pewien problem z prasą a mianowicie przy dobijaniu i owijaniu sznurkiem prasa dziwnie szarpie/ drży. Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim w żadnej prasie. Proszę o radę jak to rozwiązać. Dodam że przez to nie mogę zbyt mocno dobijać balotów bo im są ciaśniejsze tym większy problem z tym szarpaniem.
  14. Ja mam silownik podobny do Twojego tyle ze skok krótszy. Aorbitrol do tego jest 100 i jak dla mnie taki kreci za szybko. Ale to kwestia przyzwyczajenia. A 160 nie utrzymasz na drodze. Za duza pojemność do silownika.
  15. Nie baw się w montowanie pomp od samochodu. Ja zamontowałem NSZ10. Ona ma ok 160bar przy 1500 obrotów co w zupełności wystarcza. Kręci się małum palcem kierownica. Koszt takiej pompy to 85zł. Do pampy NSZ10 trzeba jeszcze dorobić łożyskowanie ponieważ nie wytrzymuje ona obciążeń osiowych. W moim przypadku koszt dorobienia takiego mocowania jak u AGRICOLI to ok 170zł.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj