Większy problem jest w przypadku ciągników wykorzystywanych w transporcie z maszynami lub przyczepami wyposażonymi w hamulce pneumatyczne. Podczas jazdy z dużą prędkością (40km/h i więcej) chcąc zmniejszyć prędkość ( np. podczas zjeżdżania z góry ) trzeba nacisnąć pedał hamulca by uruchomić hamulce pneumatyczne przyczep. Wtedy również następuje załączenie przedniego napędu i przy suchej, asfaltowej nawierzchni i dużej prędkości to nie jest delikatne szarpnięcie przy zwolnieniu pedału hamulca lecz porządne uderzenie . Po 2-3 tysiącach godzin w transporcie kosz przedniego napędu do naprawy, luzy na sprzęgłach wielofrezowych wału itp. U mnie w CASEach MXM i CS jest to duży problem i naprawy koszy przedniego napędu w obydwu były robione (urwane zewnętrzne "wąsy" tarcz). Dodatkowo w MXM urwane elementy tarcz dostały się i uszkodziły koło zębate stożkowe przy koszu . Wymiana skomplikowana (tylny most trzeba odłączyć od skrzyni i rozebrać obydwie strony kół i zwolnic) i kosztowna. Warto więc założyć włącznik ON/OFF i używać tylko na miękkiej lub śliskiej nawierzchni.