Skocz do zawartości

KrzysztofT123

Members
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KrzysztofT123

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. eee panie u mnie wał jak został przykręcony do bloku to ręką kręciłeś bez żadnych zacięć. Masz rację, ale przez 5 godz pracował normalnie. Głowice są nowe, więc przy takich wadach raczej powinien od pierwszego odpalenia dawać objawy. Ja nadal mam nieodparte wrażenie, że to przytkany częściowo układ paliwowy przydany układ nie widzi mi się to bo było sprawdzane a po drugie ten ciągnik był rozkręcony co do najmiejszej śrubki więc nie dziadowaliśmy i wężyki , zaworek nowy bak płukany bardzo dokładnie. traktor był rozkręcony co do śubki układ paliwa cały nowy jak węże itd . ale mimo to filtry , odstojnik został sparwdony na pierwszy szczał . panie o to się nie musisz martwić mechanik będzie w środę hah
  2. A jaki one mogą mieć na to wpływ? Np. nieszczelność zaworowa
  3. jeszcze mogą być głowicę
  4. Od sprawdzenia tej kwestii należy zacząć . Jeżeli olej jest to ok , natomiast jeżeli oleju nie ma, to pompa do sprawdzenia . Nie sądzę aby brak oleju spowodował uszkodzenie regulatora , czy listwy , ale zapewne doszło do przytarcia wałka ( krzywek), lub też uszkodzenia napędu pompy zasilającej - słabe zasilanie ( jeżeli pompa zasilająca jest starego typu z rolką to nawet bardziej możliwe ). Po 1 regeneracji w firmie bosch traktor przejeździł 15 motogodzin i olej w pompie był bo sprawdzałem , potem pompa została 2 raz odana do serwisu i został ponownie sprawdzona i ustawiona i przy odbiorze odrazu dostałem informację że olej został uzupełniony przed odpalenie silnika po zamontowaniu sprawdzałem i olej był . wtryski też 2 razy regulowane oczywiści silnik ba dal nie pracuje do tej pory tak ja trzeba na dniach wleci pompa z zetora sąsiada i wszystko wyjdzie czy to pompa czy to coś innego . zestaw zetor 95mm dedykowany do c360 , tłoki były wyciągane pierścienie całe wszystkie , tuleje normalnie lustro bez rys , oleju zalany przed powerwszym uruchomieniem pracował na nim 20 motogodzin i cały czas był po między min a max poziom był po prostu taki sam . 20 motogodzinch zalałem nowy olej I ruwinież nie bierze oleju oraz ani.trochę mgiełki z korak nawet otwarłem korek i dałem mu gazu pod 2000 obr i z korka nic się nie wydostaje zero a ma 40 motogodzin.
  5. Firma bosch która regenerowała pompę a drugi raz sprawdzali ponownie mówili że pompa zalana olejem i przed odpalenie silnika sprawdzałem na bagnecie i olej był w pompie łożyska jakieś zaworki , uszczelniacze regeneracja za 1000zł
  6. układ paliwowy szczelny jest bo sprawdzane , pompa i wtryski 1 raz regenerowane a 2 raz było wszystko sprawdzane i ustawane jeszcze raz , na dniach porzycze od sąsiada pompę z zetora i zobaczymy czy winna pompy .
  7. kranik nowy morgi i nie jest zatkany
  8. olej zalany przez serwis który regenerował pompę , tak na próbę będzie pompa od zetora założona
  9. Witam . Mam problem z moją 40 stką, która niedawno przeszła remont silnika, w silniku zostały wymieninę takie części jak zestawy naprawcze, 4 głowice nowe, koła rozrządu, wał korbowy, korbowody po regeneracji, panewki, szklanki, koniki i popychacze. Problem z silnikim zaczął się dopiero po 5 motogodzinach wcześniej silnik cykał równo, nie kopcił i ładnie odpalał. Później coś się stało zaczął kopcić, ciężko odpalać i nierówno pracować na wolnych odbrotach i gdy silnik nie ma obciążenia. Pod obciążeniem, gdy silnik ciągnie pracuje normalnie, mam moc i przykapca na popiołkowo. Wtryskiwacze i pompa regenerowane 2 razy, zawory docierane kilka krotnie, jak i luzyw zaworowe też ustawiane. Zmiana kątu wtrysku nic nie zminia oraz dawkowanie paliwa również proszę o pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v