Skocz do zawartości

wjanusz23

Members
  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O wjanusz23

  • Urodziny 10/03/1961

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wjanusz23

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

6

Reputacja

  1. Kolego prawdopodobnie czujnik pozycji ramion , jest tego przyczyną , jednak bez wezwania serwisu sam sobie , raczej nie poradzisz . W 6230 komforcie sam nie wykonasz podstawowej diagnostyki , jedyne co możesz sprawdzić to zmierzyć napięcie zasilania , czujnika pozycji ramion , oraz siły uciągu , na koniec i tak należy wykonać kalibrację podnośnika . Raczej wołaj serwis.
  2. Kolego tu masz rozwiązanie swojego problemu.
  3. Ursusc małe pytanko jak jesteś taki mądrala , posyłasz fotkę turbiny z 9l motoru o zmiennej geometrii pieprzysz coś o gruszkach podciśnieniowych i nastawnikach elektronicznych , zamiast napisać koledze Camel jak sterowana jest turbina w jego silniku . Taki z ciebie znawca .
  4. Panowie czepiacie się o słowo zmienna geometria, ja tylko odpowiedziałem koledze jak w jego przypadku wygląda zmienna geometria , bo to on użył tego słowa ,czytajcie ze zrozumieniem.
  5. Czyli jest zmiana prędkości obrotowej turbiny. A jak jest to rozwiązane to drugorzędna sprawa.
  6. Tak wygląda zmienna geometria VGT w twoim przypadku , nikt cię nie oszukał .
  7. Panowie widzę że , wiecie lepiej co należy wyłączyć aby silnik był sprawniejszy .Szkoda tylko że , żaden z was nie zadał sobie, pytania czy to warte zachodu. Znam takie przypadki i wiem że w tych ciągnikach wracano do fabrycznych ustawień . Dlaczego staracie się usuwać . zawór EGR .
  8. Janek na twoim miejscu w pierwszej kolejności , sprawdził bym instalację zasilającą zawór EGR częstą przyczyną są problemy z zasilaniem . Kod 2791,02 mówi o błędzie położenia zaworu EGR , co nie świadczy o uszkodzeniu zaworu , Zobacz czy nie widać uszkodzonych przewodów obtartej izolacji i tym podobnych rzeczy , miałem taki przypadek , gościu wymienił zawór i to nić nie dało kod powracał a parę stówek zostało wydanych . Nie wykluczam faktycznie wymiany zaworu jednak zaczyna się wszelkie naprawy od wykluczenia podstawowych problemów .Możesz zdemontować zawór jednak musisz być świadomy że zazwyczaj wiąże się to z uszkodzeniem zaworu , Przeważnie jest tak zapieczony że ciężko go bez problemów wyjąć . Decyzja należy do ciebie, pozdrawiam .
  9. Ludzie jak czytam o tak prostych czynnościach jak wymiana paska to śmiech na sali , wystarczy popatrzyć jak pasek jest prowadzony i jakie śruby odkręcić i po problemie , a wy wymyślacie jakieś niestworzone problemu , odkręć wentylator , odsuń go i przełóż pasek stary pasek przetnij ,bo i tak go wyrzucisz , więc szkoda czasu dla zabawy przy , demontażu starego paska . załóż nowy przykręć wentylator i problem z głowy . Pozdrawiam więcej wiary w siebie .
  10. Kolego sprawdż zabezpieczenie 70 A linia 012 doprowadza zasilanie dla przełącznika świateł i pozostałych opisanych odbiorników . Na sto procent brak zasilania linii 012.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v