Skocz do zawartości

35bogus

Members
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 35bogus

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, Miałem kiedyś namiar do osoby która pracowała jako mechanik fergusona i zajmowała się tylko naprawą starych modeli typu MF690. Chce zregenerować pompę hydrauliczną plus tarczki wałka. Człowiek pochodził z okolic woj. Lubelskiego, będę wdzięczny za pomoc w namierzeniu mechanika, jakiś kontakt. Chce zregenerować hydraulikę w moim mf690. Będę wdzięczny za jakiś kontakt.
  2. Silnik złożony, wszystko działa. Teraz docieranie pierścieni i do roboty. Po odpaleniu silnika ładnie pracuje tylko zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie tak jak by na jednym tłoku dziwnie "klepał" tak jak by tłok spotykał się z zaworem, taki metaliczny dźwięk. Może jakieś sugestie.
  3. MF 690, nabita cechą gwintu UNF.
  4. Mam pytanie zamiast płacić za szpilki do głowicy czy można kupić śruby 12.9. Pytanie z tych ekonomicznych. Czy ktoś coś takiego robił i czy zdaje egzamin.
  5. Mam kolejną wątpliwość, zamówiłem nowe tłoki i pierścienie. Zestaw jest 5 pierścieniowy przy czym dwa dolne są olejowe. W moim starym zestawie sprężynka była w jednym pierścieniu, przy czym był na drugim pierścieniu od dołu. A w nowym zestawie mam też dwa pierścienie olejowe ale żaden nie ma sprężynki. Dzwoniłem do sprzedawcy, powiedział że tak ma być. Czy macie zdanie w związku z tym?
  6. Po pomiarach wnętrza tulei cylindrów części zamówiłem w AGE POWER. Tłoki, pierścienie panewki itd. Składam go na zestawie LD4.236, na to wyszło że ktoś zrobił na tym remont. Stracę jakieś 8 koni😔. Czekam na części, dam znać jak poskładane wszystko. Pytanie, Czy jak była robiona pompa wtryskowa i wtryski czy mogło tak się stać że ja nie mając świadomości że to jest silnik trochę słabszy pompa została ustawiona na silnik 4.248 i miała podawana więcej paliwa i dlatego dymił oraz doprowadziło to do uszkodzenia silnika. Jeśli tak to czy zawieść pompę i wtryski do pompiarza żeby ustawił na silnik 4.236? Czy to są moje fanaberie? Będę wdzięczny za pomoc.
  7. Tłoki mam 97.7 z 5 pierścieniami ale nie mam turbo więc wychodzi że to silnik z 675. Numerów seryjnych silnika nie widać. Teraz pytanie czy przekładać na A4.248 wyprasować tuleje i wyprasować gotowy zestaw plus tłoki i pierścienie czy zostawić tak jak jest, wymienię tylko na nowe tłoki i pierścienie plus panewki na korbach. Bardziej zależy mi 80 koniach bo mam przedni napęd a silnik A4.236 ma 68 koni. Sam zgłupiałem więc może ktoś mądrzejszy podpowie. Robię głowice, 4 tłok się posypał tzn pierścienie popękały ale nic nie porysowało więc zastanawiam się nad przekładką na A4.248 zestaw z MAHLE.
  8. Pytanie do fachowców. Wyjąłem tłoki, chyba podkreślam chyba ktoś robił wcześniej mojej 690 remont. Okazało się że mam tłoki i tuleje od A4.236. Tłok 98mm. Teraz pytanie czy remontować go na tych podzespołach, bardziej mi się podoba bo ma 5 pierścieni czy przełożyć go na A4.248. tylko tam znalazłem max na 4 pierścienie. Kolejne pytanie czy ktoś to świadomie zmienił chodzi o średnicę tłoka i tulei, czy po prostu były produkowane w tych latach i był tak złożony w fabryce. Czy znajdę gdzieś numer silnika to dojdę po nim jaki był fabrycznie założony. Będę wdzięczny za odpowiedzi na pytania bo zastanawia mnie czy jest fabryczny silnik czy przekładka była robiona.
  9. Tak właśnie, jeśli okaże się że i dół będzie trzeba robić to zrobię komplet. Rozjade nim i rozkrece go do zera i dam całość do naprawy w zakładzie szlifierskim. Jeśli dół będzie ok, panewki czyste i wal biały to robię wszystko na ciągniku.
  10. Na chwilę obecną plan jest wymiana tulei, jeszcze nie wyjąłem tłoków. Co do ciśnienia 24 i mniej. Próba olejowa 33 mniej więcej. Dzięki za odpowiedź co do producentów zestawów. Głowica pojechała do regeneracji. Po wyjęciu tłoków będę wiedział czy będę go dalej rozkręcał czy zostaje na gotowych elementach. Jeśli będzie też i robiony dół to rzeczywiście dam do zrobienia i środek cały.
  11. Witam wszystkich, Przyszedł czas na remont silnika, ciśnienie na tłokach się skończyło, zaczął dymić i olej przepuszcza przez odmę. Pytanie do Was, jakiej firmy kupić tłoki i tuleje do silnika A4.248. Będę wdzięczny za sugestie.
  12. Witam, Mam pytanie jak w temacie. Mianowicie w tamtym roku zasiałem 20 arów słonecznika, po siewie pryskałem BANDUREM i miałem chwasty. Teraz moje pytanie czy mogę połączyć z COMANDEM. W grochu to nie przeszkadza ciekawy jestem co będzie ze słonecznikiem, czy to może się udać. Będę wdzięczny za pomoc.
  13. Temat zamykam, wtrysk ustawiony. Dla osób które chciałyby ustawić kąt wtrysku. Ustawiamy na pierwszej kresce z tych trzech, jest to początek wtrysku, odkręcamy zasilanie pierwszego wtrysku przy pompie oraz luzujemy pompę. Kręcąc delikatnie pompą w lewo w prawo wkładamy drut 2mm gruby w sekcje pompy. Drut oczywiście wcześniej sobie trzeba przygotować. Musimy wyczuć takie miejsce żeby drut wszedł jak najdalej, około 15mm powinien wejść. Jest to idealnie ustawiony kąt wtrysku. Jak drut wejdzie, skręcamy pompę tymi trzema śrubami, składamy wszystko i cieszymy się prawidłowo ustawionym kątem wtrysku. Koniec.
  14. Chodzi mi o ustawienie samego koła zamachowego, gdzie jest początek wtrysku na pierwszy cylinder. Jak to mi ktoś wskaże bo sam nie mam pewności. Ja podejrzewam, że jest to pierwszy znak z tych dwóch o których pisałem, a drugi to koniec wtrysku a trzeci to GMP.
  15. Ok, to wiem jak ale bardziej mi chodzi o ustawienie samego koła zamachowego. Na który znak ustawić żeby było wiadomo że jest dobry kąt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v