Coooler2017

Members
  • Ilość treści

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Coooler2017

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A np w C-360 to co zalewasz? Jest masa ciągników do których jest zalewany płyn dot.
  2. Długo już go masz? Dokładnie, DOT jest syntetyczny a ATF mineralny.
  3. Jeżeli był zalany dot to sporo roboty do tego mogą być pompki do wymiany. Jeżeli był taki jak powinien to po prostu odkręcasz odpowietrzniki przy zwolnicach i pompujesz dolewając świeżego oleju.
  4. Powinien być olej ATF. Często się zdarza że ktoś w niewiedzy wlewa płyn dot, wtedy puchną uszczelniacze i dzieją się różne dziwne rzeczy. Napisałem żebyś poluzował odpowietrzniki abyś zobaczył czy nie wytwarza się ciśnienie w układzie. Zrobiłeś tak? Staram się zdiagnozować w najtańszy sposób co może być przyczyną, ale jak "może spróbujesz" to powymieniaj kupę części może pomoże.
  5. No to paliwo się cofa. Nieszczelna instalacja lub tak jak napisał Fabianek123.
  6. Dlaczego pompę zmieniłeś? Zawór nie podkręcony?
  7. A jaki to problem? Nie podłączasz pneumatyki i tyle, przyczepa będzie po prostu bez hamulców.
  8. Kiedy filtr paliwa zmieniany? Wody w układzie nie ma?
  9. Rozkładać ręce i płakać. Sam sobie odpowiedziałeś. Jak paliwo schodzi to zamontuj zawór zwrotny.
  10. Czyli jak się rozgrzeje to dalej się świeci się stop pomimo odłączonych kabli czy jak?
  11. Z tego co mi wiadomo to można wyregulować jedynie prędkość opuszczania podnośnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj