Skocz do zawartości

Coooler2017

Members
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Coooler2017

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. A np w C-360 to co zalewasz? Jest masa ciągników do których jest zalewany płyn dot.
  2. Długo już go masz? Dokładnie, DOT jest syntetyczny a ATF mineralny.
  3. Jeżeli był zalany dot to sporo roboty do tego mogą być pompki do wymiany. Jeżeli był taki jak powinien to po prostu odkręcasz odpowietrzniki przy zwolnicach i pompujesz dolewając świeżego oleju.
  4. Powinien być olej ATF. Często się zdarza że ktoś w niewiedzy wlewa płyn dot, wtedy puchną uszczelniacze i dzieją się różne dziwne rzeczy. Napisałem żebyś poluzował odpowietrzniki abyś zobaczył czy nie wytwarza się ciśnienie w układzie. Zrobiłeś tak? Staram się zdiagnozować w najtańszy sposób co może być przyczyną, ale jak "może spróbujesz" to powymieniaj kupę części może pomoże.
  5. Jaki płyn masz zalany i kiedy ostatnio zmieniałeś?
  6. No to paliwo się cofa. Nieszczelna instalacja lub tak jak napisał Fabianek123.
  7. Dlaczego pompę zmieniłeś? Zawór nie podkręcony?
  8. Jak kręci to puszcza dym?
  9. A jaki to problem? Nie podłączasz pneumatyki i tyle, przyczepa będzie po prostu bez hamulców.
  10. Kiedy filtr paliwa zmieniany? Wody w układzie nie ma?
  11. Rozkładać ręce i płakać. Sam sobie odpowiedziałeś. Jak paliwo schodzi to zamontuj zawór zwrotny.
  12. Odkręć odpowietrzniki i zobacz czy coś się zmieni.
  13. Czyli jak się rozgrzeje to dalej się świeci się stop pomimo odłączonych kabli czy jak?
  14. Z tego co mi wiadomo to można wyregulować jedynie prędkość opuszczania podnośnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v