Witam.
Pacjent to Agrotron 90 z roku 1996 z dźwignią PowerShift. (Reduktor żółw zając i biegi na jednym lewarku)
Problemem jest luz w dźwigni zmiany biegów wynikający z najprawdopodobniej poluzowania dwóch śrub M6 znajdujących się pomiędzy przystawką a samym drążkiem. Dźwignię dałoby się wyciągnąć do góry, tylko kable od gałki z przyciskami do półbiegów ją trzymają.
Moim pytaniem jest z której strony się za to zabrać? Od góry pod mieszkiem dźwigni zmiany biegów niby jestem w stanie wyczuć jedną z M6. Drugiej nie jestem w stanie wyczuć a do tego pod mieszkiem przy dźwigni ta M6 ma drugi swój mieszek zabezpieczający. Generalnie i od góry i od dołu jest to schludnie zabudowane i zabezpieczone przed zanieczyszczeniami i nie wiem którędy się tam dostać.
Jakie mogą być powody poluzowania się tego oprócz złego dokręcenia czy po prostu użytkowania?
Z jakiegoś powodu stało mi się to w Agrotronie i jeszcze innym traktorze w tym samym roku co mnie bardzo dziwi.
Dzięki za sugestie.