Matt96

Members
  • Ilość treści

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Matt96

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Witam. Pacjent to Agrotron 90 z roku 1996 z dźwignią PowerShift. (Reduktor żółw zając i biegi na jednym lewarku) Problemem jest luz w dźwigni zmiany biegów wynikający z najprawdopodobniej poluzowania dwóch śrub M6 znajdujących się pomiędzy przystawką a samym drążkiem. Dźwignię dałoby się wyciągnąć do góry, tylko kable od gałki z przyciskami do półbiegów ją trzymają. Moim pytaniem jest z której strony się za to zabrać? Od góry pod mieszkiem dźwigni zmiany biegów niby jestem w stanie wyczuć jedną z M6. Drugiej nie jestem w stanie wyczuć a do tego pod mieszkiem przy dźwigni ta M6 ma drugi swój mieszek zabezpieczający. Generalnie i od góry i od dołu jest to schludnie zabudowane i zabezpieczone przed zanieczyszczeniami i nie wiem którędy się tam dostać. Jakie mogą być powody poluzowania się tego oprócz złego dokręcenia czy po prostu użytkowania? Z jakiegoś powodu stało mi się to w Agrotronie i jeszcze innym traktorze w tym samym roku co mnie bardzo dziwi. Dzięki za sugestie.
  2. Myślimy nad zakupem Agrotrona 90 z 1996 roku. Jak z częściami do niego? Części też czy nie są jakieś szczególnie drogie? Awaryjność? Generalnie to słyszałem wiele dobrego o tych ciągnikach ale na ile to prawda, nie wiem.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj