Damian512

Members
  • Ilość treści

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Damian512

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

513 wyświetleń profilu
  1. Kurcze przypuszczałem że akumulator hydrauliczny najbardziej to może być, ma może ktoś jeszcze jakiś pomysł co to może być.. Byłbym wdzięczny
  2. Witam, tak jak w tytule MF 6180 dynashift 97r rewers elektro hydrauliczny Problem jest z półbiegami a mianowicie na biegu a i d jedzie normalnie, natomiast przy redukcji z c na b jest szarpnięcie a na polbiegu c jak się jedzie zaczyna sobie sam zmieniać albo na d i zostaje albo na d i wraca potem na c, na półbiegu b raz też tak było że sobie sam zmieniał na c i wracał jadąc po asfalcie przy obrotach 1500 z a do d zmienia płynie, przy redukcji d na c płynnie z c na b szarpnięcie i z b na a płynnie Przed wymiana oleju hydraulicznego było to samo po wymianie wydaje mi się że jest delikatniej lepiej ale problemy nie znikły, ciągnik posiadam dosyć krótko wydaje mi się że wiem co mu dolega 2 przyczyny lub 3, ale chciałbym usłyszeć opinie co to może być użytkowników lub osób które miały ten problem i się z nim uporały. Dodam że biegi ładnie wchodzą i z rewersem nie ma problemu. Olej jaki zalalismy to fusch agrifarm utto gl4 Czy wasze mf też tak delikatnie dymią na niebiesko na wolnych obrotach?
  3. Dziś oglądaliśmy tego renault Aresa 640 Rz, ciągnik z zewnątrz trochę porysowany i zniszczony, elektryka od podnoszenia na błotnikach również niepoizolowane kable tak jak i na skrzyni i mostach , w środku też zniczony, gumy na pedałach powycierane jak i podłoga , rewers był robiony bo szarpał po ruszeniu, handlarz mówił ze to zrobił, ale nawet go nie odpalaliśmy. Ciągnik nie wart ceny 80 tys
  4. Fendt jak najbardziej, ale nie w tym przedziale cenowym a jak już to jak kolega wyżej pisze z starszych modeli.
  5. Witam, szukam ciągnika uzywanego cena 60-80 max 90tys ciągnik o mocy od 120 do 150 km, dodam że ciagnik ma być głównym i pracował by w pługu, agregacie uprawowo siewnym, gruber, ciągnik do najcięższych prac, fajnie gdyby posiadał z przodu TUZ. Jaki ciągnik możecie polecić w podanych parametrach, najlepiej coś trwałego i sprawdzonego sam zastanawiałem się nad case 5150 MF6280 czy 8120 lub może renault jakiś? A może ktoś coś innego poleci dobrego? A co myślicie o tym case 5150 https://m.olx.pl/oferta/traktor-case-5150-tuz-4x4-orginal-125km-CID757-IDHYHwu.html Lub o tym renault ares 640 rz https://m.olx.pl/oferta/renault-ares-640-rz-reno-CID757-IDIAPps.html
  6. Witam, również posiadam w swojej 512 czujniki strat ziarna, z tyłu mam 2 puszki i podłączona jest tam listwa z 5 płytkami bodajże, (wytrzasacze nie podpięte tylko) kable idą do kabiny z puszek i tu mam problem bo nie wiem jak podłączyć ten kabel 3 żyłowy z tej puszki do płytki w kabinie w które miejsce wpiąć je, raczej po prawej stronie gdzie jest zamocowana płytka i wychodzą wyjścia. Dodam że kulilem monitor który pokazuje właśnie straty, ale gdy go podpiąłem nic się nie dzieje nie włącza się , okazało się że nie ma prądu w płytce do której jest to urządzenie podpięte jak i powinien być podpięty kabel z puszki od czujników. Ktoś wie jak to podłączyć nie chce niczego spalić, to powinno być na 24 v czy na 12v i czy powinien być tam jakiś włącznik na to osobny??
  7. Witam, mam problem chciałbym zamontować czujnik strat ziarna fortschritt e512 niestety nie wiem jak go podłączyć nie chce niczego spalić. W kabinie jest płytka która nie jest podłączona nie ma prądu (urządzenie/ komputerek nie świeci) kable od czujników są poprowadzone do kabiny (kabel 3 żyłowy na zdjęciu) , ale nie wiem jak ich podłączyć (pewnie za tą czarna kostkepo prawej na zdjęciu) i skąd ten prąd wziąść w tej płytce(gdzie się wpiąć) to ma być z instalacji na 24v czy 12v czy musi być jakiś włącznik na to osobny z bezpiecznikiem zrobiony?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj