Mastash99

Members
  • Ilość treści

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Mastash99

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Na zdjęciu widać jak wyrobił się wałek i ten drugi pierścień. Przy nowych częściach luz dalej występuje, dlatego zastanawia mnie ta konstrukcja. Tak czy siak zostawiam to tak jak jest. Obecnie walczymy z dyfrem. Pozdrawiam
  2. Konkretnie to śruba nie jest blokowana przez otwór tylko przez ten rowek na wałku. Przy nowej śrubie luz jest mniejszy, ale nie zniknął.
  3. Dzięki za odpowiedź, skrzynia już wstępnie wjechała ale generalnie do końca jeszcze daleko 😀 Tak na logikę wymyśliliśmy że faktycznie nic nie ma prawa się stać nawet z takim luzem, ale za nic nie mogę wymyślić po co jest takie wyżłobienie w wałku które jest blokowane przez śrubę - jaka jest tego rola? Nawet przy nowej śrubie luz i tak występuje, chyba nie da się go zupełnie wyeliminować, a skoro tak to chyba musi mieć to jakiś cel i dodatkowa funkcję? No chyba że to tylko taki popis projektanta 🤔
  4. Dzień dobry, złożyło się na remont skrzyni ale brakuje trochę wiedzy, może ktoś mógłby podpowiedzieć. Zastanawiam się czy luz na zębatce napędu przedniego wału który u mnie występuje jest do poprawienia czy może jest to ok? VID_20190911_183745.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj