Skocz do zawartości

Piotr30m

Members
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Piotr30m

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Az taki stary jest? Nie możliwe chyba
  2. Jesli jest jeszcze z starego typu to możliwe ze jest z roku produkcji 2003 r. ?
  3. Przymierzam się do kupna pluga kverneland 4-skibowy obrotowy https://www.olx.pl/d/oferta/kverneland-4-jak-nowy-plug-obrotowy-lemken-overum-kuhn-CID757-IDLdxZK.html Co o nim myślicie? Czy to normalne w tych plugach ze nie ma kostki? W większości plugach kvernelnd siłownik jest z tyłu, tu jest z przodu na zdjęciu. Czy ktoś mógł by mi wyjaśnić . Czy jest wart tej ceny. Czy ciągnik renault 106.54 100koni kechanicznych da rada nim orac. Niegdy nie miałem pluga obrotowego, nie znam się za bardzo, będę wdzięczny za odpowiedzi Dziękuję i pozdrawiam
  4. Mało oleju w skrzyni lub może ciagnik był pochylony na przód, ale to też przyczyną niedostatku oleju
  5. Witam. Mam problem z ciagnikiem, zetor 5211. Wszystko było w porządku dopóki pompy paliwowej nie demontowalem do regeneracji. Po montażu pompy, ciągnik zapalił było wszystko ok. Zetor mi się zapowietrza w czasie jazdy, paliwo spada zaraz po 5 minutach postoju. Filtry zmieniłem, nowe podladki, przewody paliwowe, opaski pompkę zasilajaca, ostojnik. Nadal jest to samo, na dodatek ciężko jest odpowierzyć układ. Przed demontaz em pompy ciagnik palił na dotyk nie trzeba było używać pompki ręcznej mimo że ciagnik stał dłuższy czas. Jeśli ktoś może jakoś pomóc, będę wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v