Skocz do zawartości

neopuma

Members
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia neopuma

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na filmiku niżej widać co sie dzieje
  2. Nie mam czujnika temp ale na pewno sie grzeje z tym że nie wiem czy bardziej niż normalnie albo bardziej niż wcześniej
  3. Przed regeneracją dzialały tylko 3 sekcje z 8 w pompie i nie było takiego czegoś wiec taka ewentualność odrzucam
  4. Nie mam starych bo były rurki podziurawione. Regeneracja zrobiona prawidłowo wszystko działa.
  5. Witam, mam problem z dziwnymi mocnymi wybracjami na wężu z pompy hydraulicznej przedniej do mostu. Wibracje są tak duże że aż słuchać jakby to był stukot w wężach. Na małym gazie oraz jak ciągnik jest rozgrzany nie ma tego problemu. Stało się tak po regeneracji przedniej pompy i wymianie węży hydraulicznych. Co moze byc przyczyną?
  6. Etykieta zaleca 300-400l wody na hektar. Pryskałem 200l na hektar wiec przejade znowu 200l druga dawka w odstepie nie calego tygodnia nawet to może nic sie nie stanie? I tak musze sprobowac
  7. Wlasnie boje sie najbardziej tego uodpornienia chwastów. Z drugiej strony połowa dawki to tak jakby w ogóle nie odchwaszczać
  8. Witam. Mam pewien problem który nie wiem jak rozwiązać. Tydzień temu zacząłem pryskać herbicydem zboża ozime (Trinity 590SC) i w jednym z kilku napełnień opryskiwacza wlałem o połowę za mało środka. Teraz mam pytanie czy ktoś miał kiedyś podobnie? Czy moge zrobić drugi raz tak samo czyli połową dawki? Na etykiecie środka pisze ze liczba oprysków w sezonie: 1 i dlatego sie zastanawiam czy nie spale pszenicy. Czy w ogóle drugi raz jak pojade to coś da? Dzięki za pomoc
  9. Witam, poradziles sobie z problemem?
  10. Witam ponownie. Wymienilem uszczelnienie na tloku, bylo rozwalone. Mimo naprawy podnosnika kierownica nadal sie zacina a podnosnik drzy przy podnoszeniu. Gdzie jeszcze moze byc problem?
  11. Zdjalem jeszcze raz pokrywkę pompy, sprawdzilem dzialanie wszystkich dzwigienek, blaszki i poprawy ciągle brak. Chyba jedyna opcja to pompiarz ale zastanawia mnie czy jak zdjalem pokrywke za pierwszym razem moglo juz byc cos nie tak ze teraz pompa nie moze się do konca odpowietrzyc np? Temat do zamkniecia. Powodem byl zawieszony zaworek zwrotny w filterku pompy wtryskowej
  12. Wymienilem oringi na tulejach, uszczelke pod glowica, glowica była tylko planowana i niestety dalej mocno dymi z odmy bialym dymem, czuc zapach spalonego plynu chlodniczego ponadto po odkreceniu pokrywy zaworow dym unosi sie spod popychaczy 4 cylindra. Czy to oznaka pękniętej glowicy?
  13. Zdjalem jeszcze raz pokrywkę pompy, sprawdzilem dzialanie wszystkich dzwigienek, blaszki i poprawy ciągle brak. Chyba jedyna opcja to pompiarz ale zastanawia mnie czy jak zdjalem pokrywke za pierwszym razem moglo juz byc cos nie tak ze teraz pompa nie moze się do konca odpowietrzyc np?
  14. Prawdopodobnie tak. Odpalilem dzis silnik ale nie wchodzi na obroty. Maksymalne to 1000obr a dzwignia dodania gazu mniej wiecej od polowy zakresu nie reaguje. Co moglem zepsuc wymieniajac oringi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v