Skocz do zawartości

grzegorz4173

Members
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzegorz4173

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za zainteresowanie, według schematu smarowanie na klawiaturę idzie ze środkowej tulejki wałka rozrządu, czyli faktycznie mogła się obrócić w taki sposób że otwory do smarowania się nie zgrywają i olej nie dociera tam, lub ktoś zle założył. Czyli dobrze by było zdjąć głowicę i zobaczyć. Czy po wyjęciu wałka rozrządu da się tą tulejkę wymienić bez całkowitego rozbierania silnika?
  2. Witam, Mam problem z silnikiem perkins 3p, który pracuje w wózku widłowym. Jest to całkowity brak oleju na klawiaturze zaworowej, w zasadzie to olej nie pojawia się już w otworze na gorze bloku. Po odkręceniu przewodu łączącego blok z głowicą i uruchomieniu silnika sucho, ani kropli. Wózek niedawno kupiony więc nie wiem od jak dawna tak pracuje oraz co było robione w silniku wcześniej. Do tej pory sprawdziłem drożność przewodów od bloku, do głowicy oraz samej klawiatury. Następnie przedmuchałem blok oraz magistrale olejową, powietrze dochodziło w okolice wałka rozrządu, więc wydaje się że kanały olejowe są drożne. Tutaj kończą mi się pomysły i chciałem zwrócić się z prośbą o pomoc, może ktoś miał taki przypadek i podzieliłby się rozwiązaniem lub cenną radą Dodam jeszcze, że ciśnienie na wale korbowym czy to na zimnym czy ciepłym silniku to około 4 - 4,5 bara, nie słychać żadnych niepokojących stuków, zgrzytów itp. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v