dansobin

Members
  • Ilość treści

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O dansobin

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. WItam, napiszę co udało się ustalić. Jednak paliwo było przyczyną, w baku były jakby smarki które momentalnie zapychały pierwsze sitko na pompie zasilającej (te pod górną pokrywką), traktor palił ale jak przyszło obciążenie to stara 60-tka miała więcej mocy. Po pierwszym czyszczeniu baku zaobserwowaliśmy poprawę. Testy zrobiliśmy tylko w transporcie, na pracę w polu trochę nie ten czas. Co do transportu z jedną przyczepą około 3 tony ładunku, bez problemu przy zmianie biegów na 4 szosową. Tak jak kolega wyżej piszę silnik lubi wysokie obroty, przy 1600 obrotów jak zobaczył górkę to zaraz schodził z obrotów, natomiast na obrotach około 2000 idzie jak burza. Nawet jak widać że słabnie na niższych obrotach to żadnego dymu nie puszcza, inaczej jak stare ursusy czy zetory które po ilości dymu można było poznać kto ile ciągnie.
  2. podłącze się pod temat, czy udało się coś ustalić odnośnie tych bocznych żarówek, jak je uruchomić jeśli klawiszę roboczych lamp zapalają tylko te na górze kabiny?
  3. głębokość 25 cm, warunki średnie to była pierwsza próba tej maszyny w polu i wydaję się że kiepsko sobie radzi w ciężej pracy, podejrzewam uszkodzoną turbinę i chciałem dowiedzieć się od innych użytkowników serii CX jak radzą sobie z tą maszyną. Przy probie rozpędzenia do 40 km/h bez obciążenia na asfalcie zmiana z biegu 3 na 4 musi odbyć się przez półbieg innaczej na 4 przy obrotach 1200 nie chce się dalej wkręcać. Dodam tylko że układ paliwowy sprawdzony, filtr powietrza również, ciągnik na pusto i pod obciążeniem nie dymi.
  4. Witam wszystkich, Chciałbym uzuskać opinie od innych użytkowników ciągników z serii CX (McCormick oraz CASE), jestem użytkownikiem McCormick CX100 rok 2003, ciągnik ogólnie stan dobry ale wydaje mi się że brakuje mu mocy, Przy orce pługiem 3x40 na IV klasie ma problem osiągnąć 6 km/h, jeżdziłem 3 L (około 5 km/h), ewentualnie na 1 H ale tylko na żółwiu, po rozpędzeniu i przerzucenia półbiegu na zająca ciągnik słabnie, czy to możliwe żeby ponad 100KM miało problem z takim pługiem? Chciałbym zasięgnąć opinii innych użytkowników tak dla porównania przed jakimikolwiek naprawami.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj