Ja wlałem niestety DOTa do hamulców Rollera/Lampo po tym jak brat pozrywał przewody hamulcowe więc rozeszły się uszczelki w pompkach hamulcowych - koszt jednego zamiennika to chyba 600zł, czyli koszt tylko pomp to 1200zł (oryginalne przewody hamulcowe to po 600zł, nie do dostania zamienniki). Na szczęście olej nie trafił nigdzie dalej tj. sprzęgła czy zacisków.
ALE ALE znalazłem rozwiązanie! Uszczelki wrzuciłem na noc do spirytusu (nie wiem czy trzeba było), potem wysuszyłem, i jeszcze na noc do benzyny zwykłej, wysuszyłem. Efekt był taki, że uszczelki się zeszły, powróciły do stanu oryginalnego! Olej został wylany, uszczelki zostały założone z powrotem, mechanik dorobił przewody z jakiegoś auta (przy okazji wyprowadził śruby przewodów spod kabiny tak, by nie trzeba było wyciągać baku z paliwem do naprawy hamulców...), koszt całej naprawy z próbami dokupienia uszczelek i paroma innymi pierdołami spoza tematu hamulców: 600zł.
SAME ROLLER ma łączony obieg sprzęgła z hamulcami i olej do tego wedlug instrukcji to ATF II czyli olej do przekładni automatycznych... Logiczne
Pozdrawiam i nawet w siewy/żniwa polecam pomyśleć 3 razy