Sprawdzić szczelność na połączeniu hydrauliki pompy z plecakiem- pionowa rurka. Rurka musi ciasno wchodzić w ten dekielek przy plecaku i tak samo do pompy. Druga sprawa to szczelność na tłoczysku- sprawdzić czy nie ma wzdłużnych rys w cylindrze i na pierścieniach, jeśli są to najlepiej kupić gumowe pierścienie, są dużo tańsze i lepiej trzymają, kwestia żeby dobrać odpowiednie. Najwygodniej sprawdzić ciśnienie i wtedy wszystko wiadomo, wystarczy wpiąć manometr do tego dekielka oraz tam gdzie jest wyjście pod siłowniki wspomagające. Na dekielku mierzysz ciśnienie bezpośrednio z pompy, a na wyjściu do siłowników musisz mieć podpiętą ciężką maszynę i wtedy widać jakie jest ciśnienie w plecaku. Ważny jest też przepływ oleju nie tylko ciśnienie, ale w takim przypadku jak tu nie ma sensu się w to zagłębiać.
Jak tu będzie grało wszystko to pozostaje ustawić prawidłowo rolkę sterującą rozdzielaczem w tłoczkowej. W tych MF było kilka wersji pomp tłoczkowych bodajże 4 rodzaje (raczej nie jest to MK 3, chociaż nie mam 100% pewności), i jeżeli pompa jest inna niż ta stara to wtedy może być problem z właściwą odległością tego płaskownika od plecaka do rolki sterującej- tu liczy się każdy mm.
A co do rozdzielacza suwakowego to przeważnie wystarcza wymiana oringów, chyba że masz wycieki z tych siłowników wtedy też będzie opadać.