Skocz do zawartości

Maciek0903

Members
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

816 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Maciek0903

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Witam. Podczas jazdy (ruszania) do przodu i do tyłu słychać „strzelanie” w mocowania przedniego mostu (takie dwa zawiasy). Czy te mocowanie ma być sztywne tzn, bez ruchu do przodu i do tyłu ? Pytam ponieważ obecnie to mocowanie pracuje u mnie 4 cm do przodu o do tyłu. Luzu poprzecznego na tulejach praktycznie nie ma. Pozdrawiam
  2. Wymiana czujnika ciśnienia oleju( 30zł) pomogła. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju? Pozdrawiam Maciek
  4. Witam, Problem został rozwiązany. Przyczyną "padaczki" był całkowicie zabity filtr oleju który ( na szczęście) wyłapał wszystkie opiłki z wysypanego łożyska tylnej półosi oraz tarczek hamulcowych. Serdecznie pozdrawiam i życzę cierpliwości do swoich maszyn. Maciek
  5. Na żółwiu.Oba półbiegi wchodzą gładko. Jak niczego nie używam to olej idzie. Przestudiowałem schematy hydrauliczne i podejrzewam zawór który jest za pompą wewnętrzną. Steruje go ciśnienie z tej pompy i na wolnych obrotach go nie przełącza.
  6. Witam, Zrobiłem tak jak napisałeś i oto co zaobserwowałem: Podczas podnoszenia tura olej nie przepływa ze zbiornika do chłodnicy lecz jak już tur się zatrzyma to przepływa. Podczas podnoszenia podnośnika TUZ przepływ zanika ale nawet jak podnośnik zatrzyma się na właściwej pozycji przepływu nie ma i po chwili na wolnych obrotach ciągnik dostaje "padaczki" Czy przyczyną może być zła regulacja zaworów ?
  7. Witam, Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
  8. Witam, Ja w swoim 2650 miałem podobny problem, podczas skrętu coś zgrzytało, trzaskało. Okazało się iż miałem "urwane" (spaw puścił) mocowanie "słoneczka" felgi w miejscu gdzie są takie długie śruby) Wystarczyło ponownie je pospawać.
  9. Mam za dwa tygodnie umówionych ludzi na pomiary ciśnienia pompy ,a potem zacznę się dobierać do uszczelnienia w obudowie sprzęgła. Zlokalizowałem "strzelanie w kole" jest to uszkodzone łożysko za zwolnicą. Mam nowe pytanie czy to koło zębate (pokazane na zdjęciu) po odkręceniu śrub oraz zdjęcie segera powinno zejść do zewnątrz czy jest jeszcze jakoś zabezpieczone?
  10. Nie ma znaczenia czy jest na zającu czy na żółwiu. Na drżenie kierownicy pomaga dodanie gazu. Ale nie mogę ciągle pracować na podwyższonych obrotach. Wczoraj popracowałem trochę turem z łyżką(przerzucałem ziemię) i zająć mi nie wyskakiwał przy obciążeniu. Kontrolka świeci tylko po załączonym zapłonie przed odpaleniem potem gaśnie i nigdy nawet nie mruga. Po podniesieniu i zgaszeniu podnośnik ani tur nawet troszkę nie opada nawet gdy je obciąże.
  11. Niestety na pomiar ciśnienia muszę czekać 2 tygodnie;/ mam dodatkowy objaw: na wolnych obrotach jeżeli przez 5 minut nie dodam gazu to zaczyna mi drżeć tylni podnośnik jeśli jest podniesiony (obroty silnika się nie zmieniają - równo cały czas chodzi), oraz jeśli mam podniesiony podnośnik to nie mogę ruszać TUR-em.
  12. blokadę mechanizmu mam przy siedzeniu. Kabina jest taka półokrągła z przodu otwierana jakby połowa przedniej szyby. jak w tym ogłoszeniu https://www.olx.pl/oferta/kabina-kompletna-john-deere-stan-bdb-CID757-IDjZxpT.html#557e134795
  13. Nie mam. Odpala mi lepiej niż mój samochód. Powiedz mi proszę czy te otwory których zdjęcie zrobiłem w pierwszym poście masz zaślepione? Jest to miejsce pod spodem ciągnika mniej więcej pod sprzęgłem
  14. Jak już zacząłem zagłębiać się w remoncie zauważyłem, że jest mocno wyeksploatowany. Łożyska przy piastach/ zwolnicach wymieniłem również. Strzelanie pojawia się podczas jazdy na skręconych już kołach
  15. witam. Półbiegi działają bez problemu. Właśnie na bagnecie przy sprawdzaniu jest poniżej minimum (sprawdzam przy włączonym silniku), wlałem 50 litrów bo tyle powiedział mi przedstawiciel john deera i to mnie trochę dziwi ze jest mało. Dziś będę miał jeszcze 10 litrów oleju, sprawdzę co i jak to napisze czy się poprawiło. Najbardziej to martwi mnie ten wyciek oleju pod skrzynią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v