Skocz do zawartości

piotro210

Members
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia piotro210

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Podepnę się, czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej do dominatora 85?? Byłbym bardzo wdzięczny email: piotro14.14@o2.pl
  2. jeśli znaki są ustawione na kołach rozrządu to 1 tłok w GMP. po czym ustaw na jadną parę znaków ( raczej na dole) i przyłap na 2 śruby. jeśli uda ci się obrócić wałem to jest poprawnie. Tylko jest to dość odpowiedzialne żeby wszystko dobrze ustawić, jeśli ktoś nie zna się zbyt dużo na mechanice to nie polecam.
  3. piotro210

    Case 5120

    Jak odpalają wasze ciągniki? Miałem kiedyś Case 845xl, super ciągnik prosty i wgl. Sprzedałem chyba 3 lata temu, potrafił on odpalić przy temperaturze ok -30 stopni i nie było większych problemów. Obecnie mam 5120 w użytkowaniu bardzo dobrze przebieg 10 000mth u mnie przepracował 1600. W tym czasie robiłem :wymiana oleju w skrzyni z filtrem, regeneracja pompy hydraulicznej, jak używałem wiele funkcji na raz które były sterowane hydraulicznie to ciągnik stawał ponieważ było za niskie ciśnienie w układzie (ciągnik pracował od nowości z turem 94r). Koszt regeneracji to ok 1800zł i jak na razie jest ok. W tym roku wymieniłem pierścienie, całe uszczelnienie przedniej osi, oraz luzy na przedniej osi. Przy obecnych temperaturach ok 6-10 już mogę zapomnieć o odpaleniu, kupiłem świecę płomieniową i zobaczę jak będzie palił, a jak odpalają one u was?
  4. Tak, są punkty na tych kółkach. Ale w pierwszej kolejności należy ustawić rozrząd na znaki, później dopiero znaki na tych kółkach i tak zamontować (tylko na tej jednostce są dwie możliwości ustawienia). Za 3 czopem głównym jest taki wieniec do napędu. Ale udało się bez problemu odpalił i jest ok. Tak powinny być i były ale to raczej nic dziwnego, ale od tak nie można ich ustawić. Najpierw trzeba ustawić rozrząd na znaki i poźniej dopiero wkładać jednostkę ustawioną na jedne ze znaków (są dwie możliwości)
  5. nie nie, z rozrządem nie ma to nic wspólnego, są jakieś znaki ale są jakieś słabo i nie wiem czy one są autentyczne
  6. nie nie, już zdjełem miskę, tak jak przypuszczałem. Pompa oleju zderzała się z korbowodem(zanim była założona pompa starałem się o niczym nie zapomnieć) tylko też pytanie jak to ustawić czy są jakieś znaki ponieważ ta pompa też chyba wyrównoważa silnik
  7. Witam, temat bardziej dal mechaników. Spotkałem się z następującym problemem, a mianowicie w moim ciągniku case 5120 z biegiem czasu silnik się wysłużył. Żeby podratować tanim kosztęm zainwestowałem no w nowe pierścienie, wszystko fajnie ale po zmontowaniu najprawdopodobniej pompy oleju nie mogę obrócić wałem korbowym, dochodzi do pewnego momentu i koniec. Czy pompa musi być w jakimś konkretnym położeniu? Pytam o napęd. Oczywiście motor już złożony zalany olejem itd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v