Skocz do zawartości

MichaWjcik

Members
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

999 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MichaWjcik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Dedicated Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. MichaWjcik

    claas Celtis 446 RX

    Ja dodatkowo montuję zawór na przewodzie zasilania nagrzewnicy, oprócz tego jeśli wersja bez klimy to gdy jest silnik rozgrzany to ciężko o chłodne powietrze gdyż wentylator jest bardzo blisko wydechu i wszystko i tak się nagrzewa
  2. MichaWjcik

    Ogrzewanie

    Jak dobrze pamiętam to prawy środkowy słupek tak jak panel od sterowania nawiewem
  3. Wszystkie czujnniki idzie sprawdzić w manualu są podane wartości jak potrzebujesz to pisz, a wracając do tematu często zegar ulega awarii, choć przede wszystkim sprawdził bym kable szczególnie wtyczka przy sterowniku silnika i na połączeniu z kabiną. Pomijając to co ma pompa do tego jak tam z elektroniki to tylko solenoid sterujący dawką paliwa
  4. Cześć Dokładnie 13 bar
  5. MichaWjcik

    Claas Celtis 456rx

    Na 90% zużyte uszczelnienia tłoczyska głównego bardzo częsty przypadek w claas/renault. Uszczelnienia robią się jak plastik i kruszą się
  6. MichaWjcik

    Claas Celtis 456rx

    Opadający siłownik w senie że przy podczepionej maszynie ciagle podbija go do góry?
  7. Robiłem pierwsze testy i hydroakumlator jest padnięty. Rozmyślam czy nie przerobić tego na siłownik dwustronny wtedy będzie to najtrwalsze rozwiązanie.
  8. Witam Zakupiłem przetrząsarkę jak w temacie i do końca nie ogarniam tego hydraulicznego odgrabiania od granicy. Jest tam z silownik z bańka jak hydroakumlator i tu moje pytanie, teoretycznie jak powinna wyglądać prawidłowa praca takiego siłownika? Jeżeli to typowy hydroakumlator to wydaje mi się że przy "zluzowaniu" ciśnienia siłownik powinien się całkowicie chować a dopiero po podaniu ciśnienia ustawiać sie na wprost lub w drugą stronę. Dzięki z góry za pomoc
  9. MichaWjcik

    5140 końcówka WOM

    O to najbardziej mi chodziło teraz bez stresu na siłę spróbuję wyciągać, dzięki wielkie
  10. MichaWjcik

    5140 końcówka WOM

    Witam Trafił do mnie case 5140 ze złamanym wałkiem WOM, od tyłu jest zabezpieczenie i po jego wyjęciu wydaje mi się że wałek powinien wyjść niestety przy próbie wyjęcia walka jest wrażenie że jest jakoś zabezpieczony również od środka. Tu moje pytanie czy muszę rozbierać cały tył czy jednak na siłę wyciągać ten wałek?
  11. Kontrolka ciśnienia oleju jest tylko od ciśnienia systemowego więc ciśnienie na wyjściach z tyłu nie ma nic wspólnego ale jak już sprawdziłeś to lepiej nie przekraczać 200 bar. Dodatkowo jaki model i skrzynie masz ?
  12. Na samym początku zmierz ciśnienie systemowe i jak sie zachowuje zarówno na zimnym oleju jak i rozgrzanym
  13. Zapewne źle ustawione tryby, tam satelity ustawia się według znaków
  14. MichaWjcik

    Claas Celtis-Opinie

    Ja niedawno to robiłem i wszystko jest w porządku chyba że byś wykręcał czujniki położenia ramienia ale do tego nie ma takiej potrzeby
  15. MichaWjcik

    Celtis 456rx 446

    Jeśli chodzi o odpalanie to typowy problem za niskie napięcie idzie na pompę wtryskową musi mieć 12V inaczej będziesz kręcił do upadłego i nic z tego zazwyczaj pomaga nowy akumulator, przy pół biegu zobacz kable przy wybieraku skrzyni często się przecierają w tym miejscu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v