Skocz do zawartości

ZbuchanaOWCA

Members
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ZbuchanaOWCA

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Pomysł na małe gospodarstwo.

    tak czy siak coś trzeba obsiać nawet pod te maliny :)
  2. Pomysł na małe gospodarstwo.

    No ja tez robie na 3 zmiany, a jak sie trafi wolne to i 6 dni jestem w domu, jak sie zrobi cieplej, wynajme glebogryzarke zeby ruszyc pole, bo polowa lezy juz pare lat, a potem bede myslal co dalej, mam troche kasy zeby zainwestowac, po glowie chodza mi tez jakies drzewka typu orzech wloski/laskowy..
  3. Pomysł na małe gospodarstwo.

    W mojej wiosce juz malo kto cos obrabia wszystko lezy odłogiem wiec gdyby poszlo dobrze to moge cos dodzierzawic tylko czy bidna 30ka wytrzyma:)
  4. Pomysł na małe gospodarstwo.

    Witam kolegow, chcialbym sie poradzic co do malego gospodarstwa rolnego, posiadam 10h 3-4klasy i chcialbym to jakos zagodpodarowac do tego obora stodola chlewki 30tka i kilka maszyn. nie bedzie to zrodlo mojego utrzyamania mam prace w ktorej mam praktycznie 4-5 dni wolnych w tygodniu i pomyslalem ze jest szansa na tym troche dorobic, myslelem o hodowli bydla ok 10 do 20sztuk, lub siewu zboza(owies/pszenica) Warto z tym startowac?
×