Skocz do zawartości

Grzegi

Members
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Grzegi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W lubelskim jest kasa na 1700 wniosków.
  2. JD1188 z tego co pamiętam ze zbieranych ofert to w 350 mac powinieneś się wyrobić. poszukaj w tum temacie, pisałem cenę i wyposażenie bez cvx i gps reszta praktycznie full coś ok 280k netto.
  3. Witam. Z info uzyskanych dziś w agencji sytuacja w lubelskim przedstawia się następująco: -lista "zielona" to ok 6.4 pkt- w praktyce ok 800 wniosków przejdzie. -będzie jednak przesunięcie kasy-prawdopodobnie część z innych programów (zainteresowanie np budowlanką jest znikome) i kolejnych lat- w praktyce 99% prawidłowych wniosków przejdzie. Oczywiście czytałem forum i zaraz będą pytania jakim cudem wiem i że zapewne to pogłoski. Potwierdzam że nie potwierdzam To są plotki, natomiast kilka argumentów przemawia za: 1 Sytuacja w UE jest słaba i nie wiadomo czy za chwilę wszystkiego szlak nie trafi- więc rząd będzie chciał wykorzystać kasę "póki jest". 2. Trzeba pobudzić gospodarkę- a co liepiej zadziała niż te miliardy wpompowane w gospodarkę które po części wrócą do rządu w postaci podatków? 3. Koncerny produkujące maszyny też mają lobbystów- każdy chce zarobić 4. Większość inwestycji będzie na kredyt- banki zarobią na oprocentowaniu itp. 5. Nadal więcej dostajemy niż wpłacamy do budżetu UE więc każdy polityk w calej "starej" UE chce aby ta kasa wróciła do jego kraju- a ręka do góry kto kupi polski ciagnik itp...? Reasumując każdemu w tym kraju, i nie tylko, zależy na wpłaceniu tej kasy bo dzięki temu zarobi w taki czy inny sposób. I dlatego uważam, że chociaż nie jestem w temacie to w ekologie i inne bzdury nie warto iść i kombinować- wystarczyło odrobinę pomysleć, bo mogą być z tego same kłopoty. A i jeszcze dodam że bez spiny są drugie terminy:) W pierwszej kolejności weryfikacja listy zielonej, potem decyzja o przesunięciu kasy- wiec w lubelskim jeśli macie ponizej tych pkt to sprzęt na podwórku pojawi się najwcześniej na jesień 2017/ wiosnę 2018. Pozdrawiam
  4. TOME11 zmieści ale ubogo będzie. Na niezłym wypasie t 144( full amortyzacja, tuz, pakiet ledy, opony treleborg, balast 1t, 3 pary wyjść, skrzynia active) ok 320- 340k netto. Za versu dopłata ok 10k- jeśli dobrze pamietam.
  5. Valtra t144 active (typ skrzyni) amory przód + kabina, przedni tuz bez wom, 3 pary wyjść, obciążniki kół tylnych, balast ok 1000kg na przedni tuz 350k do negocjacji. Bez amortyzacji i kilku innych drobnych pierdół za ok 300k da rade wyrwać. Tylko potem koszty serwisowania...
  6. W centrali. Opony będą jednak 650. Po głębszej analizie sklaniam się również do prostrzej skrzyni. Co do amortyzacji również do głebszego zastanowienia. W obszar moich zainteresowań weszła valtra z nowej seri T ( bodajże t144). Koła 650, tuz, 3 pary wyjść, skrzynia active- z amortyzacją przód plus kabina ok 330 k netto. Amortyzacja do poważnych przemyśleń- kwestia kosztów.
  7. Witam. Case Puma 150 (nowa) -skrzynia 19/6 -pakiet świateł led (16 o ile dobrze zapisałem) -szerokie kapcie -full amortyzacja (przednia oś, kabina, fotel pneumatyczny) - przedni tuz (nie pamiętam czy z wałkiem) -grzałka bloku silnika -isobus (ekran itp- podobno przygotowane pod navi) -4 wyjścia hydrauliczne Cena z luźnej gadki 315 tyś netto (lubelszczyzna)- handlowiec sam sugerował że to bardzo wstępna i przy rozmowie o konkretach można negocjować- poniżej 300 zejdzie. Dopłata za skrzynie cvx-30 tyś (sama skrzynia 20 tyś plus pierdoły). I teraz kilka pytań do użytkowników takich skrzyń- o jakie pierdoły chodziło handlowcowi?? Wspominał coś o radarach czujnikach itp ale nie wnikałem na wstępnym etapie rozmów. Pytanie nr 2. Czy warto "napalać" się na taką skrzynię przy użytkowaniu tego ciągnika do: -pług 4 obracana -agregat 5m -brona kompaktowa 3m (plus ewentualnie hydropak) -transport- buraki, zboże -rozsiewacz nawozu Generalnie koń pociągowy. Areał na chwilę obecną 50ha ornej, klasa ziemi 1/1. Górek niewiele (jak wspomniałem wcześniej lubelszczyzna). Handlowiec oczywiście namawiał na tą skrzynię i podstawowy argument to oszczędności w paliwie (komfortu nie wspominając). Jak to się ma do realiów?? Dodatkowo mam pytanie jakie ciągniki innych marek proponowali byście na w/w warunki?? Zależy mi na 6 cylindrach, budżet to +/- 300tyś netto. Ze specyfikacji koniecznie szerokie kapcie, przedni tuz (coś jeszcze warto??) Proszę o konkretne odpowiedzi z argumentacją.
  8. Witam. Case Puma 150 (nowa) -skrzynia 19/6 -pakiet świateł led (16 o ile dobrze zapisałem) -szerokie kapcie -full amortyzacja (przednia oś, kabina, fotel pneumatyczny) - przedni tuz (nie pamiętam czy z wałkiem) -grzałka bloku silnika -isobus (ekran itp- podobno przygotowane pod navi) -4 wyjścia hydrauliczne Cena z luźnej gadki 315 tyś netto (lubelszczyzna)- handlowiec sam sugerował że to bardzo wstępna i przy rozmowie o konkretach można negocjować- poniżej 300 zejdzie. Dopłata za skrzynie cvx-30 tyś (sama skrzynia 20 tyś plus pierdoły). I teraz kilka pytań do użytkowników takich skrzyń- o jakie pierdoły chodziło handlowcowi?? Wspominał coś o radarach czujnikach itp ale nie wnikałem na wstępnym etapie rozmów. Pytanie nr 2. Czy warto "napalać" się na taką skrzynię przy użytkowaniu tego ciągnika do: -pług 4 obracana -agregat 5m -brona kompaktowa 3m (plus ewentualnie hydropak) -transport- buraki, zboże -rozsiewacz nawozu Generalnie koń pociągowy. Areał na chwilę obecną 50ha ornej, klasa ziemi 1/1. Górek niewiele (jak wspomniałem wcześniej lubelszczyzna). Handlowiec oczywiście namawiał na tą skrzynię i podstawowy argument to oszczędności w paliwie (komfortu nie wspominając). Jak to się ma do realiów?? Dzięks za konkretne odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v