Skocz do zawartości

KonradBugaj

Members
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

872 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KonradBugaj

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

2

Reputacja

  1. Gintekk napisz czy bicie , dudnienie opanowałeś.
  2. Cisza tu nastała. Dodam że zestawy ursusa po 120 mth ledwo co widać robotę po chonie. Co gorsze to w moim żelastwie.
  3. Panowie jakie ciśnienie powinno być na zasileniu pompy wtryskowej MOTORPAL 4M 3176 takiej jak w zetorze. Zauważyłem iż wachą się 0d 0,4 do 0,1 bara. Mam do wymiany zaworek w pompie. Takie ciśnienie jest na pewno złe! Wiem że w C-360 powinno być ok 3,5 bara a w motorpalu nie bardzo mogę znaleźć. Pytam bo chcę ocenić czy nowy będzie spełniał normę.
  4. Tak od 1000 w górę. Nie mam pewności co do wtryskiwaczy, dlatego pojadę z kompletem pompa + wtryski. Te silniki ciężko żeby ćwierkały ja widzę. A każdy podwórkowy kowal krzyczy że 60-tka to młotek i przecinak, prosta jak cep. Tylko po remoncie ręce rozkładają i stwierdzają że ten typ tak ma.
  5. Wywaliłem oryginalną , wstawiłem motorpala od lublina. Ta niby sekcje nowe, ze starego zapasu, łatwiej się ustawia. Bardziej precyzyjna podobno. Ale pyrka nierówno na wyższych od 1000/min cena 1200pln
  6. Firma która w wizytówce chwali się naprawami współczesnych układów wtryskowych, nie poradziła by sobie ze starszą technologią? Mam dokument będę ich musiał obsmarować jak źle zrobili. Okaże się po wizycie u innego pompiarza.
  7. Regenerowana na fakturę. Ale jeszcze raz będę sprawdzał, Okazało się że mam znajomego który kiedyś zawodowo w tym siedział.
  8. Tak pompa Zregenerowana!
  9. Podejrzewam że przez to nierówno pracuje, daje więcej ten co wolniej się zamyka. A może popychacz względem iglicy jest nie w osi i ją pcha na bok , przez co wolniej spada? Panowie może ktoś walczył z takim przypadkiem.
  10. THE END!!! Panowie pytanie z beczki bardziej pod temat tego wątku. Może potrafi mi ktoś wytłumaczyć różnicę przy badaniu dwóch wtryskiwaczy, no na przykład od c360. Otóż skąd bierze się ta różnica że jeden wtryskiwacz po otwarciu i zamknięciu się iglicy, dokładnie zamknięciu iglicy, różni się od drugiego tym, że odbywa się to przy różnych ciśnieniach. Mimo że ciśnienie otwarcia mają takie same np. 16 MPa, ale jeden z nich po wytryśnięciu paliwa zamyka się wcześniej np. o 1 MPa. To znaczy pierwszy zamyka się 14,5 MPa a drugi 13,5 MPa ciekaw jestem odpowiedzi?
  11. I oto właśnie chodzi żeby zobaczyć naocznie jaki olej jest dobry, a nie jakieś tam pierdoły wyczytane z etykiety internetu i etc. Temat uważam za zamknięty i prosty do zrozumienia.
  12. Kolego czoło w miejscu łączenia z rozpylaczem, powyżerane , powybijane od iglicy i wygląda okropnie. To nie jest 10 letni motor. Niestety nie tylko mnie to spotka. Tak tak, tylko mój silnik lżej zapala w mrozy, i olej się nie przepala na 10/40. Nie stosujcie bo szkoda silnika.
  13. Pochodzenie jest najważniejsze. Bo można połówkę kupić gorszą od minerala. Już nie jeden po połówce z kiepskiego pochodzenia dziś obchodzi święto 1listopada 😉
  14. Kolego adi96 15 będzie gorsza i rozgrzana. Ponieważ szybciej się popiołuje i zasyfia motor. A czysty motor to zdrowy motor i lepiej się schładza. Czy nie mam racji.
  15. Panowie po co tu się kłócić. Każdy olej 15/40 jest gorszy od 10/40 i wyżej. Mineralny nadaje się świetnie do epoki PRL, no i silników na dobicie i przetop.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v