ryba121

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ryba121

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

699 wyświetleń profilu
  1. powiem szczerzę ze przy skrzyni chyba duży, gdy złapie za wał rękami mogę wyczuć ze rusza się delikatnie na kołnierzu przy skrzyni
  2. W sumie traktor nie jeżdżony prawie wcale, przez te wstrząsy. Może faktycznie powinienem pojeździć trochę i sprawdzić co się będzie działo, chodź pewnie spróbuje skasować luz na tych kołnierzach przy moście nie będzie prawdopodobnie problemu wystarczy nakrętkę dociągnąć, przy skrzyni bez dorobienia podkładki się nie obędzie.
  3. Tuleje mostu miały troszkę luzu, wiec rozebrałem i dorobiłem nowe, krzyżaki na wale oraz pół osiach nie są wyrobione nie mają luzów. Podczas rozbierania zwróciłem uwagę na coś innego, mianowicie kołnierze do których dokręcany jest wał napędowy mają troszkę luzu od strony przedniego mostu mniejsze zaś od strony skrzyni zdecydowanie nie większy, Pytanie czy tak powinno być?? Czy może wręcz przeciwnie powinno być na sztywno ?? Z góry dziękuje za odpowiedź.
  4. przeszło mi to przez myśl,masz jakiś pomysł jak to najprościej zweryfikować ??
  5. Układ jest odpowietrzony, brak jakichkolwiek pęcherzy. Popychacze również podkręcałem różnica tylko taka ze wyżej łapie hamulec. Siłą hamowania jest znakomita problem tylko z tym trzęsieniem mostu. Wyczyściłem wszystkie możliwe zawory oraz rozdzielacze, również w pompkach. Zastanawia się czy powodem nie jest tur który dociąża przód ciągnika, chyba ze macie jeszcze jakieś sugestie
  6. Witam Dziękuję za odpowiedź. Zaciski chodzą bez problemu można je bez wysiłku cofnąć.
  7. Witam Zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu z hamulcami w moim Deutz-u. Od początku, jako że nastała przerwa w sezonie rolniczym postanowiłem naprawić układ hamulcowy w traktorze ( poprawić siłe hamowania ). Na pierwszy rzut oka brak klocków oraz zużyta tarcza na przednim wale, wiec tarcza i klocki wymienione na nowe. Następnie tył bardzo zużyte tarcze wiec tarcze zostały przetoczone wiec kocki również wymieniłem. Układ został zalany nowym płynem oraz odpowietrzony . I po wszystkim pojawił się problem z hamulcami tz. przy hamowaniu na złączonych pedałach strasznie trześnie przednią osią, mam wrażenie jakby całą siłą hamowania szła na przód. Jeśli rozepnę pedały to hamowanie na koła pojedynczo również nie jest zadowalające, tu powstaje pytanie czy układ należy odpowietrzyć w jakiś specjalny sposób? dodam ze w traktorze oryginalnie są 3 układy do hamowania przyczepy ( jedno i dwuobiegowa oraz hydrauliczna ). Proszę o poradę czym może być spowodowane to trzęsienie ??
  8. Dziękuje za pomoc, tak jak pisaliście, instrukcji nie znalazłem na internecie, wiec musiałem zamówić koszt nie jest duży ok. 100zł wraz z katalogiem części. Co do oleju, sam nie jestem pewien na czym jeździł poprzedni właściciel, przy zakupie trochę kręcił . Czy możecie powiedzieć na co zwracać szczególna uwagę, podczas użytkowania??
  9. Witam Jestem tutaj nowicjuszem proszę więc o wyrozumiałość Właśnie stałem się posiadaczem Deutz Fahr DX 3.50 z 1993 roku, Może jest ktoś posiadaczem książki serwisowej do tego modelu, Potrzebuję podstawowych informacji tj, jaki olej do silnika proponujecie oraz jaką ilość , jaki olej do skrzyni i również jaką ilość. Z góry dziękuję za odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj