zbyszek6648

Members
  • Ilość treści

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O zbyszek6648

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

903 wyświetleń profilu
  1. potrzebuje schemat elektryczny do deere 6300 ( nie hamuje przednia oś jak sie nacisnie hamulec)
  2. od tych dwóch styczników (ja tak je nazywam) przy pedałach hamulca wychodzą po trzy przewody i bez kostek idą do grubszej oplecionej wiązki kabli i dalej pod podłoge,pytałem gdziekolwiek o schemat elektryczny do deere 6300 ale nikt nie ma a dodatkowo jestem zdany na siebie bo na podkarpaciu nie ma mechaników od deere tak zeby gdzieś niedaleko podjechać a dodatkowa jak jestem przy hamulcach to żeby je wcisnąć trzeba dużo siły a działają słabo a podobno taki traktor powinien stawać w miejscu, tarcze nie piszczą ani też nie sypią opiłkami bo mam ten traktor blisko 2 lata i cały olej z tyłu i skrzyni to wypuszczałem już z 10 razy i czysty bez jakichkolwiek smieci czy opiłków a raz to nawet porozcinałem filtry jak wymieniałem olej na nowy i też czysto
  3. bardzo dziekuje za odpowiedz-swiatła stop działają,automaty to te przy pedałach u góry?-patrzyłem do nich ale zewnetrznie to klikają ale nie wiem jak je sprawdzić czy są dobre(za chwile mam wyjazd z rodziną i nie bedzie mnie do południa) a bezpieczniki ewentualnie przekazniki to które?
  4. witam,mam problem z hamowaniem przedniej osi w deere 6300 a mianowicie-naciskam hamulce i przednia oś nie hamuje i kontrolka od przedniego napędu sie nie zaświeca,przedni napęd działa,jak włącze przedni napęd zaswieca sie kontrolka od napędu i naciskam hamulce to kontrolka gasnie a napęd dalej działa czy moze ktoś spotkał sie z podobnym przypadkiem
  5. witam,czy doszedł Pan z tym niedziałającym hamowaniem przedniej osi-jaka przyczyna?
  6. no bo pekne ze śmiechu-zamiast mi fachowo odpowiedzieć to ktoś mnie ostrzega-szkoda że nie moge szczerze i po swojemu tego skomentować-jak jestem nowicjuszem to przyślij mi wyjaśnienie że coś jest nie tam gdzie powinno być a nie ostrzeżenie ty...
  7. może ktoś doradzi jak opanować to gwałtowne ruszanie przy zmianie kierunku jazdy bez użycia sprzęgła-czasem prube zrobie na śliskiej nawierzchni czy mu nie przeszło bo na twardym podłożu boje sie żeby czegoś nie urwało ale zawsze w ułamku sekundy kręci kołami,półbiegi też zmieniają się błyskawicznie ale jakoś bez szarpnięć-co zrobić żeby to wyregulować
  8. razem z niby naprawioną chłodnicą założyłem nowy filtr donaldsona i jade-słychać jakieś syczenie-no to stop i oglądanie-i nic- no to robie dalej i znowu syczy ale jakby ciszej i tak po chwili ciach i po oleju-nowa chłodnica i olej shell spirax 10w30 s4(oj bolało)a filtra nie zmieniałem bo nie miał ani jednej motogodziny-wszystko to bardzo ciekawe-u goscia od naprawy chłodnicy byłem ale powiedział,że jego zadaniem było uszczelnienie przecieku(po nocy pare kropel) i to wykonał.wymienie ten filtr bo teraz mi przyszło do głowy,że może nawet w tak krutkim czasie mogło coś powpadać z tej chłodnicy-co za pech.a mam jeszcze jedną sprawe-wprawdzie wszystko działa dobrze ale np.zmiane kierunku jazdy zawsze musze robić ze sprzęgłem bo bez to tak szarpnie,że można wypaść z kabiny(jeden raz na początku tak sprubowałem jak dowiedziałem sie,że zmiana kierunku jest bezsprzegłowa)-może to idzie jakoś wyregulować,opuznić,podobnie jest z hamulcami-trzeba bardzo uważać,zbyszek
  9. no to musze opisać jeszcze dokładniej-u nas na podkarpaciu i to prawie bieszczady deerów prawie wcale nie ma bo ludzie sie ich boją a mi sie zachciało taki kupić to mam za swoje-chłodnice dałem do naprawy do zakładu do Boguchwały koło Rzeszowa(kilkudziesięcioletnie tradycje w naprawie chłodnic) i sam byłem zaskoczony przy odbiorze,że zamiast polutować to gość pozaginał część kanałów ale powiedział,że będzie działała-no i pękł wąż i zanim sie zorientowałem to wypiepszyło prawie cały olej-dałem więc przed starą chłodnicą manometr i już przy 1500 obrotów cisnienie 10 bar no i wszystko jasne ale coś powinno niedopuscić do skierowania takiego cisnienia bo przecież czasem może zdarzyć sie eksploatacyjne zapchanie chłodnicy i co wtedy.Na nowej chłodnicy cisnienie mam max. ok. 4.5 bara przy pełnych obrotach ale zaczęła przy ok. 2000 obrotów po pełnym zagrzaniu silnika świecić kontrolka-zapchany filtr oleju przekładniowego lub zbyt niska temperatura skrzyni-a skrzynia nawet po dwuch godzinach jest letnia i teraz czego szukać dalej bo wszystko działa (jeżdze teraz cały czas z dwoma manometrami -od cisnienia systemowego-11.5-12.5 bar w zależnosci od obrotów i od cisnienia na chłodnice-1-4.5bar po rozruchu a po kilkunastu minutach-ok. 1 do 3.5 bar w zależnosci od obrotów) wymienie jeszcze ten filtr oleju ale myśle,że to coś innego-ta kontrolka(pomaranczowe słoneczko zaczeła mrugać po założeniu tej nowej chłodnicy ale jak ciągnik sie rozgrzeje(silnik bo skrzynia jest w porównaniu z nim zimna)
  10. nie chciałem zbyt rozwlekle opisywać ale chłodnice założyłem po lutowaniu i tak własnie sie stało-wczoraj przyszła nowa i jest ok. ale pytania są dalej aktualne bo powinien zadziałać zawór obejciowy tylko gdzie on jest i jaka jest droga oleju chłodzenia,zbyszek
  11. witam-mam johna deere 6100 z 93 r,skrzynia powerquad na linkach-moje pytanie-jak działa układ chłodzenia skrzyni(jaka droga oleju-skąd wychodzi,przez jakie zawory przepływa i co steruje cisnieniem oleju chłodzenia i gdzie jest zawór obejsciowy) bo zerwało mi wąż olejowy z rurki idącej od skrzyni powerquad do chłodnicy a powinno zadziałać jakieś obejscie nawet gdyby chłodnica była zatkana,zbyszek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj