Skocz do zawartości

kamil2222

Members
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamil2222

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ze względu na opieszałość producenta pompy trochę to trwało ale problem został rozwiązany kolega alchemik miał rację mimo tych samych oznaczeń kierunek pompy był niewłaściwy w jumzie pompa od wspomagania jest prawa a od T25 jest lewa. Po czterech tygodniach producent zadecydował ,że mam dostać nową pompę gdy ją odebrałem dokładniej obejrzałem starą i nową pompę widać było różnicę(wyjście oleju pompy było na wejściu oleju w ciągniku). Dzięki uprzejmości pana ze sklepu który zamówił mi prawą pompę obyło się bez dodatkowych kosztów. Dziękuje wszystkim za pomoc i zamykam temat. A strzałka ⬆️ na pompie pokazuje kierunek przepływu oleju mi sprzedający powiedział, że jest to wejście oleju pompy co dodatkowo wprowadziło mnie w błąd😏
  2. Dokładnie nie pamiętam ale na starej i na nowej było ruskie L poza tym na nowej była strzałka gdzie ma wchodzić zasilanie i to też się zgadzało. Jedna różnica to taka ,że stara pompa miała 10l a ta ma 14l
  3. Wyczyściłem filtr był zasyfiony ale to nie pomogło. Sprawdziłem przepływ oleju do pomp i tu zdziwienie bo oleju brak😲 . Sprawdziłem stan oleju w silniku a tam cały bagnet zalany, wykręciłem nową pompę a tam uszczelniacz wypchnięty. Zawiozłem pompę na gwarancję facet powiedział, że były takie przypadki uszczelniacz podwinięty przy montażu. Teraz kolejne pytanie a mianowicie liczyć ,że nowa pompa była wadliwa czy szukać czegoś co blokuje przepływ jeśli szukać to gdzie? Schemat połączenia jest prosty pompa orbitrol siłownik powrót do zbiornika po drodze nie ma żadnych zaworów czy dławików.
  4. Ten po lewej stronie w rozdzielaczu? Zaglądałem tam nic nie stwierdziłem i czy zacięty zawór powodował by ciągłe zapowietrzanie układu?
  5. Gdzie ich szukać?🤔
  6. Wszystko zostało w oryginale przy pompach. Zmieniono tylko serwo na orbitrol i siłownik. Ze zbiornika oleju wychodzi rura zasilająca i przy pompach rozgałęzia się na dwie pompy dodam,że problem z podnośnikiem zaczął się po spuszczeniu oleju i zalaniu zbiornika jeszcze raz
  7. Witam mam jumza ze wspomaganiem na orbitrol jakiś czas temu przestało ono działać jako,że orbitrol i siłownik mają dwa lata postawiłem na awarie pompy. Po wymianie sytuacja się pogorszyła przestał działać podnośnik a koła wcale nie reagują na ruchy kierownicą przy próbie odpowietrzania powietrze cały czas wydostaje sie z odpowietrznika (wylorzystuje odpowietrznik przy siłowniku podnośnika) pompę założyłem 14l i kierunek jest zgodny z tym ze starej pompy
  8. Można prosić o podanie wymiarów blach do formowania redlin?
  9. myślałem żeby dobrać właśnie jakąś przejściówkę pod filtrem jest śruba około 6 klucz 11 to i otwór w przejściówce byłby 1-2 mm
  10. Pod filtrem oleju są dwa wyjścia jedno idzie do manometru i pokazuje ciśnienie a drugie jest zaslepione śruba. Myślę, że gdybym podlaczyl sie do tej drugiej śruby to powinno być dobrze gdy odkrece tę zaślepke to pokazuje się olej Nie pomyślałem o powrocie we wlewie oleju, to dużo lepszy pomysł niż mój z miską olejową.
  11. Ale gdzie podłączyć powrót? Zasilanie spod filtra oleju bo tam jest ciśnienie a wolny odpływ? Co do odpowietrzenia skrzyni korbowej to tak jak pisałem w dekielku jest otwór przykrecony do niego przewód a na końcu przewodu zbiorniczek ot całe odpowietrzenie może gdyby jakiś filtr założyć przed zbiorniczkiem to powietrze by się wydostawalo a olej nie
  12. Ciężko powiedzieć ile powinno go tam być do połowy wału zalałem olej to bardzo szybko zbiorniczek zrobił się pełny a jest założony od c360 od hamulca później gdy już trochę olej wysadzilo to jakby się uspokoiło. Obawiam się tylko, że po prostu skończył się olej. A czy to może być jeszcze kwestia nie dotarcia pierścieni i cylindra? Odnoszę wrażenie, że na starych częściach przedmuch był mniejszy i pojawiał się tylko przy wyższym ciśnieniu
  13. Rolę odpowietrznika pełni właśnie zbiorniczek wyrównawczy w c385 sprężarka smarowana jest bezpośrednio z silnika i do silnika trafia powietrze zebrane pod tłokiem. U mnie jest jak w c330 sprężarka jakby zamknięta. W ściance sprężarki jest otwór zagwintowany połączony ze zbiorniczkiem wyrównawczym przez który mogę uzupełnić olej wydawało mi się ,że uszczelniając górę(pierścienie, głowica i cylinder) ograniczę przedmuch i nie będzie tak sadziło oleju ale nic się nie zmieniło niestety stąd pomysł żeby zrobić obieg oleju z silnika przez sprężarke Założenie samej odmy raczej nić nie da co prawda olej będzie trafiał do silnika ale po pewnym czasie ze sprężarki chyba zostanie wyrzucony i będzie pracowała na sucho ale to tylko moje przypuszczenia może wypowie się ktoś z większym doświadczeniem niż ja
  14. Witam mam w ciągniku jumz założoną sprężarkę od c385 powyżej sprężarki jest zamontowany zbiorniczek wyrównawczy z olejem gdy sprężarka jest włączona to ciśnienie wyrzuca olej przez zbiorniczek wymieniłem głowicę pierścienie i cylinder ale to nie pomogło. Pomyślałem żeby zrobić obieg oleju zasilanie wziąć spod filtra oleju jest tam miejsce obok przewodu od czujnika ciśnienia ale gdzie wpiąć powrót? Pierwsza moja myśl to żeby zrobić jak w 3P i zrobić powrót w misie oleju ale to dosyć inwazyjny sposób. gdzie odprowadzić olej? z góry dziękuje za pomoc😁
  15. Witam podłącze się do tego tematu żeby nie zakładać nowego. Mój jumz ma sprężarkę od c385 problem jest ze smarowaniem powyżej sprężarki znajduje się taki zbiorniczek wyrównawczy przez który ciśnienie wypycha olej na zewnątrz kilka dni temu zmieniłem głowice pierścienie i cylinder ale problem pozostał teraz moje pytanie czy smarowanie można jakoś wpiąć w obieg filtra oleju? Pod filtrem znajdują się dwie śruby z jednej wyprowadzony jest przewód na czujnik ciśnienia druga jest wolna więc z niej bym wziął zasilanie w olej ale gdzie wpiąć powrót? Myślałem żeby zrobić jak w 3P i powrót wspawać w misę olejową ale to dość radykalne rozwiązanie może jest miejsce w które można by się wpiąć mniej inwazyjnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v