Skocz do zawartości

Matioza1994

Members
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1139 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Matioza1994

  1. Napęd na skrzynie jest przenoszony przez sprzęgło hydrokinetyczne. Na skrzyni masz dwa elektrozawory które odpowiadają za jazdę do przodu i w tył.
  2. Jak krajowy w dobrym stanie to nie wiem czy nie lepszy wybór od jakiegoś zachodniego wyciągniętego z krzaków od żabojada.
  3. Miałem tak samo przy zegarze w zamienniku z agtechu, wymieniłem na oryginał KMGY i jest OK. Tylko kup z takim samym numerem co stary obrotomierz i będzie dobrze pokazywał.
  4. Jak już masz załączony bieg i jedziesz do przodu i dasz rewers do tyłu bez sprzęgła to też wyświetli Ci komunikat N?
  5. Cedrob 450 zł/t netto.
  6. Ja mam Magnuma Dinamik 840 i szczerze polecam. Nie ma sprzętu którego by nie odpalił. Tylko cena może trochę odstraszać.
  7. Tydzień temu skoszony Amavit plon 7t przy wilgotności 19%, pow. lipnowski kuj- pom. Cena 600 zł netto przy wilgotności 30%, Cedrob Rypin, kontrakt pisany w kwietniu.
  8. Według serwisówki jest to błąd dotyczący pedału sprzęgła: 2037:przerwa w obwodzie wyłącznika pedału sprzęgła 2037: clutch pedal disconnect switch open circuit
  9. Kolego @JD1052 możesz mieć rację, znalazłem w serwisówce podobny piktogram, mówiący o zablokowanym filtrze hydrauliki. Tyle, że u mnie ten symbol jest trochę inny i u mnie jest komunikat STOP czerwony, a ten piktogram z serwisówki załącza się z żółtą kotrolką ostrzegawczą.
  10. Orientuje się ktoś co oznacza ten symbol? Pojawia się co jakiś czas na niskich obrotach.
  11. W dolnym zbiorniku też jest pływak, jak zejdzie paliwo w górnym zbiorniku, to zapala się czerwona kontrolka i zaczyna pokazywać poziom w dolnym zbiorniku, u mnie dolny pływak był uszkodzony i cały czas pokazywał zero.
  12. Wyjmij dolny pływak i poruszaj nim czy wskazówka chodzi, ewentualnie zmień kolejność przewodów czy coś się zmieni.
  13. Cedrob Rypin 1610 zł netto.
  14. Aha, czyli to tak działa. Wielkie dzięki za informację. Jutro upuszczę paliwa bo w dolnym mam pełno a w górnym już rezerwa i zobaczę czy ta wskazówka zacznie opadać.
  15. Witam, posiadam Zetora 10540 posiada on dwa zbiorniki paliwa, jeden nad silnikiem i drugi przy schodkach z prawej strony. Problem jest taki, że gdy w górnym zbiorniku kończy się paliwo to zapala się kontrolka od rezerwy i wskazówka od poziomu paliwa idzie ma maksa tak jak by był pełny. Dziwne jest to bo na tym wskaźniku tak jak by nie był uwzględniony ten dolny zbiornik tylko zegar pokazywał stan w górnym zbiorniku. Gdy ruszam pływakiem w górnym zbiorniku to pokazuje stan, jak zejdę pływakiem w miejsce gdzie jest styk od rezerwy to zapala się rezerwa i wskazówka pokazuje, że jest pełny. W górnym pływaku są trzy przewody- żółto-zielony, niebieski i brązowy. Przy pływaku na dole są dwa przewody brązowy i czarny. Ktoś może wie jak te przewody powinny być podłączone i jaka jest przyczyna takich wskazań. Może ktoś ma schemat jak to powinno być podłączone żeby dobrze działało. Załączam zdjęcie pływaka w górnym zbiorniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v