Skocz do zawartości

MarcinOtna

Members
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Drogomyśl
  • Zainteresowania
    Mechanika

Osiągnięcia MarcinOtna

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Okazało się, że problem tkwił gdzieś w środku alternatora, ale tata znalazł na szrocie, założyliśmy do niego te nowe szczotki i regulator i ładuje Dzięki za pomoc!
  2. To już wole wymienić szczotki
  3. Czyli ten schemat którym się sugerowałem nie ma prawa ładować?
  4. Sprawdziłem teraz i po wsadzeniu kluczyka na pinie w plastikowej osłonie czyli na kontrolce również oraz na przewodzie co idzie do rozrusznika jest prąd. Wiem, że to może głupie pytanie, ale czy to dobrze, że jest tam prąd?
  5. Wydaje mi się, że A124f, ale nie jestem pewien, bo litery są nie wyraźne
  6. Elektromechanik ze mnie słaby wieć sugerowalem się tym:
  7. Dzisiaj popodpinałem wszystkie kable i światła rozrusznik sygnał ok natomiast po przekręceniu kluczyka nie świeci się kontrolka ładowania i mam pytanie czy to podłączenie jest prawidłowe?
  8. Witam! Posiadam taki alternator: i chciałbym zapytać jak go połączyć z nową zakupioną instalacją elektryczną(dedykowaną pod alternator) oraz jaki regulator napięcia do tego właśnie alternatora? Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam!
  9. Witam! W moim c360 są luzy na osi przedniej z tym, że panewki są bardzo dobrym stanie, a otwory w podstawie którą przkręca się do silnika są już wybite i są jajowate. Panewki bym zostawił, wiadomo sworzeń nowy, bo stary jest w nienajlepszym stanie, ale pytanie co z tymi otworami. Moim zdaniem jedynym rozwiązaniem jest tulejowanie tych otworów, ale nie wiem już co o tym myśleć. Czy mieliście już podobny problem i jak sobie z nim poradzić? Proszę o pomoc! Pozdrawiam!
  10. Witam! Ostatnio wpadłem na pomysł, aby zakupić silnik do remontu i z niego oraz ze starego złożyć jeden dobry silnik. W moim starym silniku jest pęknięty blok między cylindrami, ale wał, korbowody, rozrząd, 2 głowice są wydaje mi się dobre ponieważ silnik do wystąpienia awarii pracował dobrze. Oczywiście silnik by otrzymał nowe tuleje itd., podzespoły zostały by poddane regeneracji wedle potrzeby. Ciągnik nie jest na gwałt potrzebny, ale bardzo chciałbym go przywrócić do żywych,a jako że interesuje mnie mechanika chciałbym dokonać tego we własnym zakresie. Dlatego chciałbym sie Was poradzić co sądzicie o tym pomyśle? P.S. Myślę, że 2000zł powinny wystarczyć na zakup silnika do remontu?
  11. Osiowanie pochłonie pewnie znowu z 400 zł
  12. Czyli za regenerację pompy poniżej 500zł nie ma za bardzo na co liczyć jeśli chce żeby 60tka chodziła jak należy. Silnik który chcę remontować będzie miał nowy blok (używany), ponieważ stary pękł między cylindrami i nasuwa się pytanie czy do tego nowego bloku można zastosować podpory wału ze starego silnik jeśli nie były by razem z tym nowym blokiem i czy można do tego nowego bloku wstawić rozrząd ze starego? Wał oczywiście postaram się dać ze starego silnika.
  13. Chodzi o kompletny remont silnika
  14. Mam jeszcze pytanie z troche innej beczki: Ile może kosztowac regeneracja pompy wtryskowej w c-360 i jaki jest koszt szlifu wału korbowego oraz osiowania bloku?
  15. Słyszałem też że lepiej nabić surowe tuleje do bloku i całość dać do warsztatu specjalizującego się w tego typu działaniach gdzie oni to wyszlifują i takie rozwiązanie ma być niby lepsze od nabijania gotowych tulei gdzie przy montażu może dojść do odkształceń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v