olsen23

Members
  • Ilość treści

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

7 obserwujących

O olsen23

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Ja sie zgodze ze za te pieniadze jak nie bedziesz sie goraczkowal kupisz cos fajnego ae nie tego mtz-ta
  2. Pewnie ze drogo, teraz MTZ to za grosze kupisz,bo nikt tego juz nie kupuje. Ja na twoim miejscu bym sie gleboko zastanowil nad tym mtz Mozesz w podobnej cenie kupic inny ciagnik
  3. tu macie sgarniacz jakiego uzywa cala angli,irl tylko bez slomy, oni uzywaja troczyny i wapna specjalnego czy krowy beda chorowac to tylko zalezy od tego jak bedzie dbane zeby mialy czysto Pracowalem na farmie 400 krow dojnych w tym okolo 20 sztuk bylo chorych na nogi +- jakies 3-5 sztuk nonstop bylo chore na mastitis-zapalenia. czyli zobaczcie jaki maly procent chorowalo wszystko bylo na gumach-matach ale na tej farmie policzyl bym na rekach ile gowna bylo z nocy na matach Rano wieczor bylo czyszczone szczotka wszystkie maty wieczorem bylo dawane wapno plus troczyna rana sama troczyna samo dawanie wapna na mate trwalo moze 15 min i z 30 min troczyna a tego uzywa sie na wyspach do zgarnia nia w oborach czy na placu
  4. Powiedzcie mi jak dlugo moze lezec nasienie w kontenerze?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj