wiecejkoparek
Members-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
Ostatnie wizyty
2396 wyświetleń profilu
Osiągnięcia wiecejkoparek
-
Dołożenie ukladu pnekmatyki do NH TM 190
wiecejkoparek odpowiedział(a) na wiecejkoparek temat w New Holland M/TM
Po prawie 2 miesiącach jestem bliski ukończenia instalacji pnełmatyczne wszystko robione na wabco tak jak wyżej opisywałem. koszt calkowity samych część 4,8 tys zł bez pracy włozonej w montaż i dorobienia wsporników i dzwigienki do recznego. zostało podpiąć czujnik ciśnienia pneumatycznego usunąć nieszczelnosci na polaczeniach grodziowych słuchawek (niespodziewane problemy z uszczelnieniem tego miejsca) i zrobić wyjście na przedmuchiwanie kabiny to wszystko już w koszt wliczone. -
Dołożenie ukladu pnekmatyki do NH TM 190
wiecejkoparek odpowiedział(a) na wiecejkoparek temat w New Holland M/TM
Założenie na przyczepę hamulców hydraulicznych znaczy hydrauliczno-pnełmatycznych to koszt 2 tysi zl licząc 4 siłowniki hydrauliczno pnełmatyczne t35-30 i z 16m przewodu hydraulicznego z całym osprzętem do połączenia tego do. Bo przyczepy jest 3 osiowa z dopuszczalna masa całkowita 24t. A koszty kolejnych przyczep takie same lub symbolicznie mniejsze więc wolałbym odtworzyć układ pneumatyczny na podzespołach wabco poczynając od: Regulator ciśnienia https://allegro.pl/oferta/wabco-regulator-cisnienia-bez-tlumika-ha-wabco-9753034740-regulator-15982686957 Regulator z linku nie nadaje się do tego układu ponieważ jest to wersja z zewnętrznym ciśnienie sterującym regulator. Można to przerobić zaślepiający śruba dwa otwory montażowe i w jednym z nich w dnie wiercą dzurke do dopływu powietrza z głównej linii i dokładając zawór zwrotny. Ale to dużo zabawy wiem bo poszedłem tą droga szczególnie z że zrobieniem zaworka zwrotnego lepiej kupić regulator o 9753034730 2x butla powietrza https://allegro.pl/oferta/zbiornik-zbiorniczek-powietrza-10l-206x370mm-kpl-11595777314 Zawor sterowania chamulcami przyczepy zawór dla tego taki bo mam go w nh td95d teoretycznie wiem jak go podłączyć i jak jest podlaczony w malym nh choć czekam na jakieś wskazuwki zdjęcia innych https://allegro.pl/oferta/zawor-sterujacy-naczepy-wabco-4700152030-oryginal-new-holland-case-steyer-17000817129 Kapusta https://allegro.pl/oferta/wabco-4712000087-zawor-sterujacy-naczepa-16762978587 Plus 1 tys złoty za przewody takelan i połączenia końcówki wyjść na przyczepę oczywiście orjetacyjnie bo tego jeszcze nie sprawdzalem Więc łącznie około 4,7 tysz zł plus montaż we własnym zakresie w moim przypadku w którym mam czesc rzeczy na ciągniku. Dla tego skłaniam się bardziej zainwestować w dołożenie instalacji do ciagnika który stanie się bardziej uniwersalny przydatny na przyszłość. Tak jak pisalem wcześniej bardzo był bym wdzięczny za zdjęcia podłączenia sterowania zaworem sterowania hamulcami przyczepy zdjęcia umiejscowienia tego zaworu żeby z recznym hamulcem go połączyć -
wiecejkoparek obserwuje zawartość Migająca kontrolka od skrzyni , Dołożenie ukladu pnekmatyki do NH TM 190 , New Holland 8560 i 3 innych
-
Witam po kilku latach użytkowania NH TM 190 przyszła potrzeba dołożenia pneumatyki. Ciągnik jako nowy sprzedany był na rynku niemiecki więc miał cały fabryczny układ pneumatyczny, niestety później trafił do dani i tam majstry dołożyli układ hydraulicznego hamowania przyczep posostawiajac tylko kompletna uzbrojona sprężarkę powietrza z pierwsza rurka ciśnieniowa powietrza i zegar ciśnienia w kabinie. Reszta zaworów przewodów butli i wsporników to mocujących została wymontowana. Przegladajc katalog nie ma szans wrócić do fabrycznego stanu bo tam oprucz klasycznego regulatora ciśnienia, zaworu sterowania hamulcami przyczepy i tzw kapusty są jakieś elektrozawory z regulacją sily i szykosci działania zapewne kompletnie nie opłacalne ekonomiczne. Wiec szukam informacji zdjec na temat dokładanych już w Polsce instalacji pnełmatycznych bez zbędnych bajerów wyposażone tylko w regulatora ciśnienia, zaworu sterowania hamulcami przyczepy i tzw kapusty. A najbardziej umiejscowienie i podłączenie zawór sterowania hamulcami przyczepy. Rodzaj tego zaworu i miejsce podłączenia sterowania tym zaworem mając na uwadze że nie mam zamiaru pozbywać się hamulców hydraulicznych bo mam maszyny które mają hamulce hydrauliczne. Skrzynia PC 19/6 50km/h z mieka osią i hamulcami przedniej osi
-
10 bar
-
Error Code P02 - Rear PTO Brake Solenoid Stuck On Błąd dotyczy wałka wom wie raczej je ma związku ze skrzynia biegów I przejściem kalibracji
-
Jeśli można wiedzieć jaki Olej zastosowałeś
-
New holland m 135 zgrzytajace biegi B3 i C3
wiecejkoparek odpowiedział(a) na Fabiann temat w New Holland M/TM
Moj 8360 też ma taką przypadłość że na ciepłym silniku lubi nie odpalić nie raz juz w sklepie się okazywało że akumulatory są w bardzo dobrym stanie po testach pod obciążenie ja je spowrotem montowane i cyk od strzała zapalił a przed wyjeciem aku wszystko przygasało a nie kręcił. Wiec Rozrusznik Rozrusznik i jeszcze raz Rozrusznik bo co co wkładają na regeneracjach to takie chinskie najtańsze cześć pod logo np AS "polskiego produceta" nic nie warte szit. Ze skrzynia sprawdził wymienił bym Akumulator hydrauliczny powinno być 10 bar na nim w skrzyni RC jest do niego luks dostęp zrobiłem to po kupnie bo też mi migała kontrolka od spadku ciśnienia na skrzyni pomogło do dziś nie ma z tym problemów. Zgrzyt jedyny jaki tam może powstawać to synchronizator rozpinające się od spadku ciśnienia bo reszta to jest na mokrych sprzęgłach. Jeden synchronizator to zakres B i wsteczny a drugi synchronizator to A i C zakres Z kontrolka od zapchanego filtra nie miałem problemów. Mam instrukcje napraw w pdf. Do nh tm tysiące stron do przestudiowania -
Ta kontrolka w tm 175 i 190 odpowiada za kontrole ciśnienia w układzie skrzyni biegów nie świeci się w przedziale 10-20 bar i drugi czujnik podłączony do tej kontrolki to czujni na zawoże pryjorytetowym pompy wspomagania I ciśnienia oleju w skrzyni biegow. Zawór pryjoytetowy przykręcony jest do samej pomy zębatej zasila skrzynie biegów układ kierowniczy i chodzenia oleju skrzyni biegów. Czujniki są takie same zamieniale je miejscami Czujnik ciśnienia oleju New Holland 87395493 82030730 51581233. W moim przypadku zapalała się kontrolka przez czujnik na zaworze pryjorytetowym bo na skrzyni założyłem sobie manometr I tam żadnych spadków ciśnienia nie ma bo fizycznie to widzę. Więc zamnienilem miejscami czujniki i kontrolka przestała się zapalać ewentualnie mignie na chwilę że ciężko to wyłapać. Więc Wniosek jest taki że jeden z czujnikówjwst ju zmęczony ciągłym miezeniem ciśnienia na granicy załączenia 10 barów. A przyczyną braku odpowiedniego ciśnienia są dwie przycinający się zawor pryjorytetowy 5188291 9400502 zawór pryjorytetowy pompy od wspomagania i ciśnienia skrzyni biegow lub uszkodzony orbitrol 47126025 Ospq125/250lsr orbitrol. Obie te rzeczy są drogie i strzelanie na pale nie wchodzi w grę czekam aż coś się zepsuję konkretnie wiec w moim przypadku pozostałem przy zamianie czujnikow miejscami gdzie zmiana zakresu ciśnienia nie stwarza im problemow a mi kontrolka nie świeci ciągle na jalowych obrotach jak coś się przytnie.
-
Co sądzicie o cenie 14-14,5 brutto za byki MM 10 sztuk w wadze około 700kg średnia przed skitka powiat Giżycki
-
New Holland m160 mrugający trójkąt z wykrzyknikiem i dzwiek
wiecejkoparek odpowiedział(a) na dymo2000 temat w New Holland M/TM
Potwierdzam to co kolega napisał wyżej i dodam od siebie że jeśli pokaże się trójkąt z wykrzyknikiem to ekran automatycznie przełącza się na wskazanie czego dotyczy problem jeśli chodzi o lewy mały wyświetlać od między innymi paliwa ciśnienia oleju silnika i cieczy chlodzacej -
Nie szukaj żadnej wolnej kostki bo te kable wychodzą bezpośrednio z wiązki więc musisz znaleźdz ta wiązkę wychodząca od przedniego tuza iść po niej i na wysokości rozrusznika pruć peszel żeby znaleźć w nim odcięte 2 kable innej opcji nie widze
-
U mnie co jakiś czas pojawia się ten komunikat jak zbyt gwałtownie ścianę pedał sprzęgła lub tak nie pewnie go wciskam. Przy czym nie powoduje to żadnych niepożądanych szarpnięć ruszania z miejsca z wciśniętym spezeglem czy nie zatrzymywania sie po wciśnięciu sprzegla. Nie na czy się przejmować jeśli nie pojawia się zbyt często i nie zatrzymuje pracy ciągnika. Zgasić odpalić i jechać dalej żeby błąd nie drażnił.
-
Demontaż szybko-złączy hydraulicznych NH 7740
wiecejkoparek odpowiedział(a) na markas temat w New Holland
Te szybkozłącza się wykręca na zewnętrznej obudowie tych szybkozłączy są otwory bierzesz specjalny klucz u mnie to był młotek i punkt tak i odkręcasz wystarczy z ruszyć i potem już ręką idzie przynajmniej u mnie tak był też długo szukałem informacji jak to rozkręcić. wykręcenie to nawet nie połowa połowa zabawy ja roskręcałem szybkozłącza kluczem pneumatycznym a te malutkie zabezpieczenia z drutu wyglądające jak seger ale nie mają punktu zaczepienia w środku to już wołają o pomstę do nieba -
Ja jako takiej kalibracji nie robiłem ale dla potomnych którzy zaczynają przygodę z tą serią mogę napisać co mnie spotkało po zakupie i stresu kosztowało dopoki nie zakupiłem i przeczytałem instrukcji obsługi, że po zgaszeniu ciągnika ramiona trochę opadają i po ponownym odpaleniu podnośnik jest zablokowany świeci się żółta kontrolka na panelu ehr gdyż zadana wysokość w kabinie różni się od aktualnej pozycji ramion więc trzeba ustawić włącznik szybkiego podnoszenia na pozycję ŚRODKOWA i wtedy podnieść dźwignie w kabinie do góry na maksa i do dołu. Wtedy podnośnik się odblokowuje i wszystko działa jak należy. Pozdrawiam
-
Te kable połączone są z potencjometrem który znajduje się w przednim tuzie w osłonie ramion działa to tak zadajesz na tym pokrętle (potencjometrze) max wysokość w kabinie drugi potencjometr na tuzie z przodu daje sygnał po przekroczeniu ustawionych wartości do zaworu odcinającego dopływ oleju który znajduje się pod kabina. Wiązka od przedniego tuza wychodzi koło napinacz paska alternatora idzie po bloku silnika na wysokości kabiny nad rozrusznikiem odchodzą dwa kable do zaworu odcinającego dopływ oleju najłatwiejszy dostęp do sprawdzenia przez otwór w podłodze kabiny. Mechanicy podczas rozpolawiania zapewne przecięli 2 kable od zaworu odcinajacego bo nie moli sięgnąć wtyczki przynajmniej tak u mnie było ale miałem to szczęście że robiłem coś i dopasowałem te 2 kable po długościach do wiązk z której były odcięte ii zaczęło dzialac. Pozdrawiam
