artbi

Members
  • Ilość treści

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O artbi

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

766 wyświetleń profilu
  1. Sprawa wyjaśniona. W rozdzielaczu był malutki kawalek metalu i zablokował zawor prostopadły na amen. Próbowało dwóch warsztatowców przeprowadzajacy regenerację i nie dali rady. Rozdzielacz trafił do Hydrotoru do Tucholi. Zrobili na miejscu w 3h. Koszt wymiany potrzebnych części (tylny zawór) i robocizny - 200zl. Skąd metal? Albo z nowej pompy - bo zaraz po zalozeniu zablokowalo albo z łącznika mogło coś się ukruszyć.
  2. Wiesz mi, że w 360 wszystko jest możliwe w zakresie zaciągnięcia syfu. Stąd domniemam i wskazuję potencjalną przyczynę. Nie wykluczam, że może pękła jakaś sprężynka lub coś się zablokowało. Rozdzielacz mam w ręce - testuję powietrzem i z zasilania nie idzie na wyjście podnośnika przy wciśnięciu suwaka
  3. Ciągnik ma 40 lat, plecak zdejmowany pewnie 15razy, więc domniemam, że i nakiś sylikon czy coś innego mógł pociągnąć. Filtr jaki jest każdy wie... Regeneracja rozdzielacza co do zasady nie jest potrzebna, bo ten rozdzielacz był montowany 2 lata temu kupiony jako nowy tucholski... suwaki poler
  4. Mam pytanie odnośnie rozdzielacza w 360. Mianowicie zapchał się: olej z zasilania nie idzie na cylinder podnośnika. Działa zaś hydraulika zewnętrzna. Po podaniu powietrza od strony cylindra podnośnika - działa sterowanie utrzymania wysokości czy też opuszczania. Podpowiedzcie co rozebrać w rozdzielaczu? Szukam w necie i nie bardzo znalazłem... pozdrawiam
  5. na razie zaorane 8ha, uprawione i zasiane - wszystko bez problemu. Różnica wysokości była niewielka, a klej również wydaje sie działać in plus. Rozmawiałem teraz ze specem od MTZów z przy nowych tulejach z pierścieniem uszczelnienie z teflonami jest na innej zasadzie - spotkal sie z czyms takim już.
  6. Jedna z tulei - pierwsza - jest za wysoko. Wczoraj wieczorem myślałem, że druga jest za nisko - za dnia świeżym okiem pomierzyłem o co chodzi. Z racji, że w poniedziałek musi iść w pole - trzeba było podejmować szybkie działania - a jeszcze dziś było sianie Na wymianę tulei dziś nie było sposobności. Zadzwoniłem do znajomego mechanika i polecił spróbować pomóc uszczelce w miejscu przedmuchu LOCTITE 5972. Twierdzi, że nie takie rzeczy tym łatał na styku blok-głowica i to w uturbionych silnikach i na 50% pomoże. Poskładane - jutro lub w poniedziałek odpalenie (klej schnie). W najgorszym razie - straciłem 100zł i 3h czasu. Dam znać za jakiś czas jaki był efekt - bo nie ukrywam - sam jestem bardzo ciekawy. A jeśli znowu przedmucha - wiem co robić. Dzięki za pomoc
  7. teraz w dzien dokladnie pomierzyłem - jedna, pierwsza od zbiornika tulei jest za wysoko o 0,4mm. Wydmuchalo tą obok niej. Glowica rowna - sprawdzałem.Pozostałe są równo z blokiem - oczywiście patrzac od powierzchni a nie od rantu. Czy można próbować ją dobijac? Tylko...jeśli śruby jej nie dociągnęły - czy młotek pomoże? A jeśli przyjdzie ją wybić - skomplikowane to? Robiłem taki zabieg w 360..jakos chodzi ze 4 lata
  8. I co teraz zrobić z tą opuszczoną tuleją? Mierzyłem - jakieś 0.4mm roznicy wzgledem drugiej obok. A jest sens dobijac tulej?
  9. Mam taki o to problem: mój niedawny nabytek poszedł w pole, zaorał z 1ha i wyrzucił wodę. Dmuchało chłodnicą prawie jak z wydechu. Dziś zabraliśmy się za zdjęcie głowicy i temat ma się następująco: Przedmuch z trzeciego cylindra na śrubę w stronę pompy wtryskowej(aż wypalona uszczelka), a z tamtą w stronę kapsla w głowicy. Nie widać było, aby gdzieś do wody dmuchało, nic na zewnątrz nie było widać, czy wody czy spalin pod głowicą. Czy jest opcja, aby tym kapslem spaliny dawały kompresję do wody? A jeśli tak, to jak go uszczelnić? Dobić? A może pekła w środku głowica? (jest prawie nowa)... Sprawdzałem kapsel zalewając ropą - wydaje się być szczelny. I kolejny problem - z tematu. W miejscu, gdzie jest przedmuch tulej wydaje się być opuszczona, głębiej osadzona. Sądzę, że będzie około 0,5mm względem pozostałych. Tuleje z rantem, widać że niedawno wymieniane, pierścienie teflonowe były. Co poradzić na to obniżenie? Jeśli chodzi o pierścienie teflonowe: jak je zakładać, gdzie kierować łączenie? pozdrawiam artbi
  10. W sumie racja. Do tego olej zimny, pompa nowa. Rozgrzeje się i zapewne aż tak nie będzie. Słuszna uwaga, dzięki.
  11. Faktycznie, dziś rozebrałem i nie było opcji aby działato to jak pytałem. Dzięki za wzkazówkę, półksiężyć dostępny jest za 80zł. Na razie złożyłem z pozostawieniem oryginalnych trybów. Układ zmontowany, na zestawie Agro-Mar'u. Problemem jest jednak to, że skręcając na maxa w lewo czy w prawo pompa aż jęczy - po prostu kończy się siłownik, a rozdzielacz próbuje dawać olej. Czy powinien być dodatkowo jakiś zawór bezpieczeństwa? Orbitrol z zestawu Ukraiński, 100. Pompa nowa.
  12. Cylinder, element 4 i 5 wyjąć, a 3 zostawić? Może ten frez nr 3 być samodzielnie? Nie wyleci?
  13. I cały mechanizm blokatora może pozostać? A jeśli dam mu sprzeżenie drążka poprzecznego z wąsem serwera będzie rozłączał?
  14. Witam Zakupiłem kilka dni temu MTZ-82 i racji problemów z serwem postanowiłem przerobić na Orbitrol. Oś bez gwintów - podstawę już dorobiłem. Natomiast nie wiem gdzie podłączyć powrót z orbitrola. Czy pod wskazaną rurkę (od blokatora) mogę? A jeśli nie to gdzie podłączyć powrót oleju?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj