Skocz do zawartości

przemo1987

Members
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

861 wyświetleń profilu

Osiągnięcia przemo1987

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kolego wymieniłeś regulator napięcia i jest oki?? mam podobny problem a zarazem następstwa tj wom przestał działać przekaźniki gorące te co u ciebie przekaźniki od rewersu się spaliły i dzisiaj przestał z kluczyka odpalać ..... kumulacja...
  2. witam!!! dziś spotkał mnie identyczny problem wraz z przygasaniem kontrolek. Odpaliłem na krótko i zholowałem z pola. Jutr będę szukał przyczyny. Mam również problem z przekaźnikiem od jazdy. Podczas pracy spalił się, kupiłem 4 nowe * zamienniki i padł któryś bo przestał jechać. Kolejny problem załączając WOM ruszy po około 5 sekundach stanie a kontrolka od wom mruga a na pulpicie mruga wykrzyknik. Niby cewka a w serwisie 1150zł ...... dajcie znać jak możecie bo mam kumulacje. Maszyna pracuje po 14h dziennie i pięknie robi robotę ale z elektryką coś się narobiło........
  3. Kolego mam identyczny problem z moim 6910..... jak sobie poradziłeś ? co było przyczyna ?
  4. witam, Panowie mam podobny problem z 6910 ale oprócz migania kontrolki od ciśnienia oleju i wykrzyknika działa poprawnie, nie szarpie a mruga po trzech pięciu godzinach pracy. Jak i gdzie mogę sprawdzić ciśnienie pompy skrzyni?? Na wyjściu szybkozłączy ma 190 bar. Zna ktoś kogoś konkretnego z południowej polski kto mógłby ustalić przyczynę ?
  5. witam. Kolego mam identyczny problem z 6910 i szukam pomocy. Na chwile obecna ustaliłem że istotne jest ciśnienie systemowe które powinno wynosić 14/17 bar a złącze jest pomiędzy silnikiem a skrzynią od dołu gdzie filtr. Zadzwoń jak możesz 665/165/589
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v