Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Zetor 8540 - 10540 / Proxima / Forterra

Zetor Proxima 7441

przemek99
Zaloguj się, aby obserwować  

odśnieżanie :D

Zaloguj się, aby obserwować  


30 komentarzy



Rekomendowane komentarze

kazde zetory mialy tak z ta maska i starsze , teraz nie wiem jak jest

 

pomoze elektryk tongue.gif

 

 

Mógłbyś edytowac swoje komentarze jeśli chcesz coś dodac ? To już nie pierwszy raz zwracam Ci uwagę...

włączniki muszą być ze sobą połączone i dlatego górne wyłączają dolne. chyba że dlatego to jest tak zrobione bo może naprawdę instalacja nie wytrzymuje :P Jak zrobię i będzie działać to dodam fotki ;)

ja w swojej proximie moge wlanczac halogeny razem ze swiatlami przednimi moj wujek elektryk przerobil mi to w pól godzinki wiem ze wykozystal do tego ten wlacznik pusty co jest nad wlacznikiem tylnich halogenow i zalozyl dwa przekazniki chyba po 5 zlotych kazdy i cala filozofia mam juz tak od prawie roku i jest ok

panowie. wyjaśnijmy jedną podstawową zasadę. to u góry co świeci to nie jest halogen roboczy tylko asymetryczne światła mijania, i dlatego jest przełącznik góra kabiny -maska. i tak ma być.jeżeli dolne są zasłonięte (np tur, lub przypuśćmy maszyna na przednim tuzie) włączamy światła mijania na górze. pracując w nocy nie dają takiego efektu jak typowe światło robocze,bo świecą na małą odległość. komplet dodatkowych halogenów z przodu napewno poprawiłby widocznośc w czasie nocnych prac

I to co napisał @wojtas jest świętą prawdą. Nie wiem dlaczego te światła wszystkim kojarzą się z halogenami??? przecież to dodatkowa zwykła para świateł mijania tylko że zamontowane u góry. Halogeny w zetorach są z tyłu ciągnika jeden na błotniku i dwa na gorze(za dopłatą) mam na myśli zetory classic bo w proximach chyba są montowane na obu błotnikach, w tych nowych modelach są na błotnikach i na dachu. Te nowe proximy z przodu na dachu oprócz świateł mijania mają halogeny z regulacja.

A do tego czy świecą na małą odległość to nie zgodziłbym się, nie wiem jak u innych ale u mnie ostro walą, ale pewnie to wina złego ustawienia kiedyś będę musiał to poprawić...

dobra Panowie.... czyli jak bedę nocą jechał po szosie i policja mnie zatrzyma to nie moga sie doczepić ze jade mając je włączone? :)

z waszych wypowiedzi na to wychodzi ;)

 

 

to Ci z zetora są tacy przewidywalni ze ,,dodatkowe" swiatła drogowe wymyślili a halogenów roboczych nie ma? :)

można jeździć na górnych ponieważ mają homologacje czy cos takiego jest na nich napisane przecież to te same lampy co na dole

ojsie mylicie @adam364 kazde swiatło posiada homologacje i certyfikat inaczej nie wolno by ich montowac w ciagnikach A te przełaczanie z górnych na dolne to swoiste zabezpieczenie przed jazda na lampach roboczych i lampach drogowych jednoczesnie inaczej policja by sie przyczepiła do lamp apropo te górne lampy sa oznaczone znaczkiem lamp roboczych a nie drogowych

kolego robercie. niestety mylisz się w 100% odnośnie świateł mijania i halogenów.. nie mam zamiaru drugi raz tego udowadniać. nie wiem czemu zabierają głos osoby które nie potrafią przeczytac instrukcji obsługi ciągnika do końca

Koledzy to ja się może podłączę do tematu świateł ;) jakiś czas temu miałem doczynienia z panem władzą jak jeszcze przy zetorku tura nie miałem i też jechałem na włączonych światłach roboczych na dachu no i mnie zatrzymał do kontroli i pouczył że jak maszyny z przodu zapiętej nie mam tudzież tura to mam ich nie używać...

co jak co ale ja sprawdziłem i pisze pogrubionym tekstem ZABRANIA SIE JAZDY PO DROGACH PUBLICZNYCH NA SWIA TŁACH HALOGENOWYCH ROBOCZYCH

[/quo

zgoda tylko NIE SĄ TO HALOGENY ROBOCZE TYLKO ŚWIATŁA MIJANIA. jak masz jakąś instrukcję od zetora to sobie sprawdź i się nie ośmieszaj

u mnie w instrukcji pisze tak: światła mijania w dachu kabiny są używane tylko wówczas, gdy światła główne są zakryte przez maszynę zawieszoną na przednim trzypunktowym układzie zawieszenia.

spoko ale u mnie mam halogeny i juz mi powiedzieli ze nie moge z nich korzystac a instrukcje mam od 3320 najnowsza moze i macie racje na kursie na kat T zabraniali korzystac z lamp halogenowych


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×