Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w T-25 / T-30 / T-40

8 komentarzy

Rekomendowane komentarze

fajny widok tylko mam pytanie: co to z licznik po prawej od obrotomierza? u mnie tego nie ma tylko pusta dziura:-)

:) U mnie też była pusta tu jest miejsce na zegar co pokazuje paliwo jesli jest czujnik w zbiorniku albo ciśnienie od sprężarki. Ja kiedyś przez pomyłke kupiłem amperomierz od MTZa i mi sie nadał w wymiar. Przynajmniej nie ma dziury i ładnie wygląda. :)

Błotniki to od C330 tak samo jak tłumnik. Mają podobny wzór do maski dlatego założyłem takie. Tylne błotniki orginał tylko troche były od tyłu zdewastowane, skróciłem je i przerobiłem na wzór MF od tyłu. :rolleyes:Kierownica jest od MF bo ktoś skrócił kolumne i dla wysokiej osoby źle kierować było. Dlatego troche róźni sie od orginału szczegułami :):)

a jak sprawuje się silnik? i jak ogólnie ciągnik?

pytam dlatego, bo sam władka, remont silnika mam z sobą, teraz chciałbym odmalować go i nową elektrykę poprowadzić

Silnik jak narazie chodzi miał wstawiany nowy w 94r ładnie zapala i wogóle. Planuje jeszcze tylko pierścienie zmienić bo najwysza pora. Pare latek i silniczek już ma ;) To jest ciągniczek na lekkie prace. U mnie pracuje tylko w bronach, zgrabiarce, przewracarce karuzelowej, lekkie przyczepy. Mieszkam na górzystym terenie to ten ciągnik w miare daje rade. Ale w orce to szkoda zakladać czy kultywator, po moich górkach biegów mu czasem brakuje. W jeździe próbowalem to mi sie biegi równają na 2 biegu z C330M jak jedzie 4 to jest prawie taka sama prędkość. Więc w razie potrzeby to wielkiego wyboru nie ma w redukcji biegów. A w Mce jeszcze coś znajdzie. Co do instalacji mam orginalną jak narazie sie sprawuje bez zarzutu. Rusek to taki mały bolid jak dla mnie he he :lol: tylko czasem układ kierowniczy denerwuje...

masz racje rusek to rusek a w nim to najgorszy to układ kierowniczy a tak to sprzęt super u mnie około 30 lat chodzi , wszystko już robił i nadal chodzi i oby tak dalej!

To chyba u mnie jest jakiś wyjątek z tym układem kierowniczym. Od nowości olej w przekładni jest ten sam i ani grama nic nie uciekło i luzu też żadnego niema.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×