Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Ursus C-385 - 1954

Ursus 912 de luxe + sipma

Henius91
Zaloguj się, aby obserwować  

nie moglem przepuscic takiej okazji i takich chmur. mi sie nawet podoba ;)

Zaloguj się, aby obserwować  


4 komentarze

Rekomendowane komentarze

dzieki. super ze siepodoba. to byl wyscig z deszczem. doslownie 0,5 km od pola gdzie prasowalem bylo oberwanie chmury a u mnie na szybie ani kropki deszczu nie bylo. zeby zawsze byly takie chmury jak mam aparat :P

no nic nie mow. w ten dzien zrypalem ok. 14 ha a dostalem tylko nie cale 30 balotow :lol: ale bierze sie to co sie ma. jak dawali za darmo to nie bede wybrzydzal. a wiadomo jak to u nas na pomorzu bylo z letnimi zbozami <_< narazie mam uprasowane ok. 650 bel slomy. moze starczy moze nie. nic nie wiadomo.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×