Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

8 godzin temu, mario666 napisał(a):

Większość tak ale ludzie się boją ze gdy się coś posypie to zostaną z palcem w du

To jeden z powodów dlaczego się z nim rozstałem. 

Tu był silnik chłodzony cieczą oparty na osobnych pompach zasilających na każdy cylinder , to wcale nie jest proste ani prymitywne rozwiązanie. 

Do tego w środku strasznie głośno , ciasno , Zetor pod tym względem wypada dużo lepiej , no ale żeby to zrozumieć trzeba się przekonać na własnej skórze.

9 godzin temu, FarMaster napisał(a):

Te ciągniki to są jeszcze wyjątkowo prymitywne,z instrukcją i katalogiem części większość mechaników to ogarnie.

Ta , wystarczy pooglądać filmiki "Naprawiamy traktory" gdy jakiś czas temu męczył się by ustawić podobny silnik ale 6 cylindrowy. 

10 godzin temu, tytanowyJanusz napisał(a):

Wystarczy pojeździć jakimś zachodem z jednym półbiegiem a potem się nie chce wracać do prostrzych konstrukcji.

Taki Lambo to żaden meksyk w mechanice 

Ciekawe tylko dlaczego ten temat jest nie do opisania na forum 🤔

O tak , tu była skrzynia 40/40 z polbiegiem pod obciążeniem , bardzo przyjemne w użytkowaniu , biegów tyle że chyba niefwszystkich użyłem przez czas użytkowania 😅 

8 minut temu, dawid12 napisał(a):

Chyba nie sprawdził się ten system chłodzenia bo później montowali chłodzenie powietrzem.  A jeszcze te Same i Lampo mają chyba części niezbyt tanie i średnio dostępne.

Po sprzedaży się dowiedziałem że było co najmniej 4 typy tych "pompowtryskiwaczy" a w Polsce dostępny jest jeden typ który kosztuje bodajże 2500zl netto. 

 Kolega kupił w żniwa Lamborghini 6 cyl , niestety ma problemy z silnikiem a głupiej uszczelki pod glowicę nie mógł dostać , zamówił , przyszła ale nie pasująca i sprzedawca rozkłada ręce 🫤

Ja mam Lamborghini 874-90T od nowości 2004r i złego słowa nie mogę powiedzieć a jest w wersji czysto mechanicznej, wujek w tym samym roku kupił proxime 8441  godzin ma mniej zrobione tak wszystkie rzeczy eksploatacyjne robione na czas w jednym jak i drugim ale w zetorze zegary nie działają nie do naprawienia,pompa wtryskowa już robiona 2 razy sprężarka powietrz tez robiona i jeszcze kilka rzeczy o których nie pamiętam,u mnie wymieniona tylko jedna pompa wtryskowa samemu bez większego problemu ustawiona i nic pozatym nie robione, z minusów Lambo to faktycznie głośno w kabinie ale to nie problem bo wykleiłem całą podłogę i ściankę od silnika matami i jest spora różnica bez problemu można gadać przez zestaw głośnomówiący.

  • Like 1
13 minut temu, krzysiek277 napisał(a):

Wszystko zagraniczne dobre so póki sie nie psuje, Marcinadamczyk miał same 90km i co, obróciło panewke to wał papierem czyścił i włożył nową panewke i same do żyda, bo sam mówił że jakby miał to zrobić jak należy to 30tys remont a same 50 wart 

A tego nie wiedziałem ,pamiętam tylko że mówił "wertyko" się popsuło i za cholerę nie wiedziałem o co chodzi. 

 

To jest właśnie ten powiedzmy komfort psychiczny , że jedziesz zachodnim ciągnikiem i coś zaczyna stukać to trzeba się mocno trzymać za kieszeń i szukać fachowca. 

   A w zetorze może części nie są tanie , ale jak coś zaczyna stukać to sobie myślisz "zrobi się".

1 minutę temu, lols123 napisał(a):

Ja mam Lamborghini 874-90T od nowości 2004r i złego słowa nie mogę powiedzieć a jest w wersji czysto mechanicznej, wujek w tym samym roku kupił proxime 8441  godzin ma mniej zrobione tak wszystkie rzeczy eksploatacyjne robione na czas w jednym jak i drugim ale w zetorze zegary nie działają nie do naprawienia,pompa wtryskowa już robiona 2 razy sprężarka powietrz tez robiona i jeszcze kilka rzeczy o których nie pamiętam,u mnie wymieniona tylko jedna pompa wtryskowa samemu bez większego problemu ustawiona i nic pozatym nie robione, z minusów Lambo to faktycznie głośno w kabinie ale to nie problem bo wykleiłem całą podłogę i ściankę od silnika matami i jest spora różnica bez problemu można gadać przez zestaw głośnomówiący.

Wiesz jak masz od nowości i dbasz to jest inna sprawa niż kupić używany który przed tobą miał niewiadomo ile właścicieli i jeden dbał a inny aby do przodu ... 

  

  • AgroTeam

Kurde a ja przerobiłem już od cholery różnych zachodnich maszyn z różnymi problemami i złego słowa nie powiem. Nigdy nie zamierzam przepłacać za archaicznego zetora. Wystarczy kupić coś co jest trzepane w milionach sztuk i są i części. Mówię tu np MF, JD, Ford itp. Wiele ich starych konstrukcji ma drugie życie w Azji czy Afryce i tam są do dziś produkowane więc sa i części

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v