Przyczepa w sam raz do niej. 20t pszenżyta weszło
LonelySoul 155 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Ja kupuję , jak do ciebie dzwoniłem to nie chciałeś zejść poniżej 1300 .. chociaż przy tej cenie wraz bardziej opłaca się kupić pelnoporcjowa pasze Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/822253-renault-15554/page/2/#findComment-3007009
Andrz_ 489 Opublikowano 8 Grudnia 2022 o zezwaoleniach to nie macie bladego poęcia ppo pierwsze i w sumie najażniejsze , żeby dostać zezwolenie na przekroczenie DMC 40 ton ładunek musi być niepodzielny a wtym przypadku tak nie jest . 2 . wytyczona droga . 3. wyznaczona pora i mase innych . Więc nie opoiadajcie bajek , Jeżdziłem gabarytem i balastem 25 lat . A tak z ciekawostek to co 3 auto w PL transportujące ład ponadnormatywny jedzie bez kwitu Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/822253-renault-15554/page/2/#findComment-3007024
toooomaszewski 871 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Jak ja to mówię, typowy andrzej szofer zawodowy. Jeździć może jeździłeś, ale kwitów nie łatwiłeś https://www.biznes.gov.pl/pl/opisy-procedur/-/proc/675 1 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/822253-renault-15554/page/2/#findComment-3007029
timo 824 Opublikowano 8 Grudnia 2022 (edytowane) 3 godziny temu, toooomaszewski napisał: Tu w zestawie jest 6 osi, po 8 ton na oś to jest 48dmc. Jak ma zezwolenie ponadnormatywne to jest ok. Musi mieć, bo to jest zestaw pierwszej kolejności do kontroli patrząc na ilości osi. Taaa, pozwolenie na podzielny ładunek A świstak siedzi... A dopuszczalna masa zespołu pojazdów w Polsce to 40 ton (44 dla transportu intermodalnego w określonych warunkach). 2 godziny temu, KacperDemczuk napisał: A twoje traktory spełniają wagę jak jedziesz po lokalnej gdzie często jest 3.5t? Omijasz je i jedziesz polem? U nas praktycznie nie ma takich ograniczeń, najmniej 12 t. A i tak zawsze jest tabliczka "nie dotyczy mieszkańców", "nie dotyczy dojazdu do posesji", "nie dotyczy wjazdów docelowych" itp. Zresztą już od paru lat takie ograniczenia w większości są nielegalne, bo przepisy ogólne określają dopuszczalne masy pojazdów i naciski na osie, więc drogi powinny być do nich dostosowane i ograniczanie tonażu jest niezgodne z prawem, co wielokrotnie orzekały sądy krajowe i unijne. 59 minut temu, Andrz_ napisał: o zezwaoleniach to nie macie bladego poęcia ppo pierwsze i w sumie najażniejsze , żeby dostać zezwolenie na przekroczenie DMC 40 ton ładunek musi być niepodzielny a wtym przypadku tak nie jest . 2 . wytyczona droga . 3. wyznaczona pora i mase innych . Więc nie opoiadajcie bajek , Jeżdziłem gabarytem i balastem 25 lat . A tak z ciekawostek to co 3 auto w PL transportujące ład ponadnormatywny jedzie bez kwitu Dokładnie. Edytowane 8 Grudnia 2022 przez timo Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/822253-renault-15554/page/2/#findComment-3007034
toooomaszewski 871 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Czyli może być 10 osi, a i tak dmc 40? W takim razie zwracam honor. Przepisy w takim razie są do bani. Na stronie którą podalem jest napisane o zezwoleniach na max 24 mce, więc ja traktuje jako stałe. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/822253-renault-15554/page/2/#findComment-3007037
KacperDemczuk 412 Opublikowano 8 Grudnia 2022 5 godzin temu, LonelySoul napisał: Ja kupuję , jak do ciebie dzwoniłem to nie chciałeś zejść poniżej 1300 .. chociaż przy tej cenie wraz bardziej opłaca się kupić pelnoporcjowa pasze Wtedy co Ty dzwoniłes to i od nich miałem 1320. Mówię dzwonią to jeszcze pójdzie do góry i się troszkę oszukałem😆 sprzedałem to co miałem pod wiata i reszta miała leżeć a tu Oo Już nie jeden się oszukał na tym, że zboże pojechało a pieniędzy do dzisiaj brak także ja z obcymi szaleć nie chce. Mniejsze ilości to jeszcze tak ale nie przy ilości 30t Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/822253-renault-15554/page/2/#findComment-3007068
Andrz_ 489 Opublikowano 8 Grudnia 2022 5 godzin temu, toooomaszewski napisał: Na stronie którą podalem jest napisane o zezwoleniach na max 24 mce, więc ja traktuje jako stałe. Ww .Dotyczą najczęściej cięzkich samojezdnych dźwigów , transportu maszyn budowlanych ,dłużuc do okrślonej jednostki itp. . Przy czym musi być spełniony szereg małych punktów ; liczba osi ,dłuosć zestawu , promień skrętu , liczba osi stałych i skrętnych albo np. maxymalna ładowność naczepy itd .itd. Ogólnie worek papieru 👀 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/822253-renault-15554/page/2/#findComment-3007092
timo 824 Opublikowano 8 Grudnia 2022 12 godzin temu, toooomaszewski napisał: Czyli może być 10 osi, a i tak dmc 40? W polskich przepisach tak (dobrym przykładem są tzw. "stonogi" do kontenerów). Wyższe DMC przy określonej liczbie osi ma np. Holandia i większość krajów skandynawskich (a może i wszystkie). U nas niestety legislacja zatrzymała się dość dawno temu, w ogóle nie odnosząc się do zestawów o większej liczbie osi w "normalnym" (nie ponadnormatywnym) transporcie. Większość krajów europejskich dopuszcza, niektóre póki co testowo, zestawy typu link, czyli np. dwunaczepowe albo solówka z naczepą na wózku dolly, które spalają znacznie mniej paliwa (i emitują znacznie mniej zanieczyszczeń) w przeliczeniu na tonę ładunku niż klasyczne zestawy. Tylko u nas nic się w tym kierunku nie robi... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/822253-renault-15554/page/2/#findComment-3007239
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się