Skocz do zawartości

Zts 16145



Wiekszy wentylator.
Wczesniej 90-95*C ,teraz 80*C


Rekomendowane komentarze

to zależy jaka konstrukcja, i jakie są pasowania... ale w tych ciągnikach na pewno 80*C nie będzie mu szkodzić, gdyby nie było termostaty i by się schładzał do 60 to już problem, ale 80 -jest OK, u siebie mam tak samo tylko w 904, ten sam wentylator (na 7 łopatek) i jest fajnie, 95*C i więcej -to już dużo i może szybciej UPG dmuchać, a w dodatku jak ktoś jeździ na wodzie, to będzie odparowywać szybciej

w oplach z silnikami XER (tzw "o zwiększonej mocy") w standardzie termostat utrzymuje 103-107*C (jest dodatkowa grzałka w termostacie, aby przy większym obciążeniu silnika, sterownik mógł go szybciej schłodzić, np przy 95*C), zastosowanie termostatu utrzymującego 92-95*C z silników XE (standardowej mocy), lub XEL (zaniżonej mocy ) wpływa raczej pozytywnie na żywotność tych silników, nieznacznie/minimalnie zwiększając apetyt na paliwo ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v